Wie heeft er ervaring met de ovulatietesten van sensitest? Ik ben deze maand begonnen: Tot nu toe nog steeds duidelijk negatief getest. Ik test altijd rond 10.00 uur. Geven ze duidelijk aan wanneer het positief is? Er zou toch nu een positieve test moeten komen bij een cyclus van 27 dagen :
Hey Eefje, Ik gebruik de testen van sensitest ook. Bij mij is tot nu toe een duidelijk verloop te zien, van licht naar heel donker. Ik gebruik ze nu 2 maanden. Je test alleen om 10u? Ik testte de eerste keer alleen om 18u, nu 2x op een dag en ik merk dat in de middag het LH beter is op te sporen. Misschien zou je 2x kunnen testen? Bij een cyclus van 27 dagen zou je nu inderdaad je ei verwachten. Wie weet springt de test er van de week ineens goed uit. Maar hou ook je lichaamssymptomen in de gaten,zoals je vruchtbare slijm. Maar... een cyclus kan altijd ineens anders lopen en doen wat ie wil. Doorgaan met testen kan geen kwaad, evenals gewoon aan de klus Groetjes, mexican
ik gebruik ook deze test,maar ik zou je niet kunnen vertellen of die duidelijk aangeeft of je een LH piek hebt.Ben nu 10dgn emee bezig,ook 1x per dag en ook nog geen duidelijke donkere streep gehad.Ben nu op dag 18 van mijn cyclus.Normaal duurt die bij mij 26 a 28dgn,varieert nogal,maar neem aan dat mijn ei al geweest is en ik heb gemist heb.Wel klussen we om de dag dus dan hoop ik dan maar dat ik op de goede dag geklust heb.
Hoi ik heb ze ook van sensitest (zie mijn album) heb deze ronde 2 dagen posi getest. Vanmorgen had ik een tempdip, dus ik denk dat ik vandaag mn ei heb en morgen een tempstijging. Ik vind de testen van sensitest wel erg fijn. Ikzelf heb alleen om 18.00 getest en eergister en gister 2x daags. (die van gister heb ik nog geen foto van, maar zijn net zo duidelijk als de laatste op de foto) Verder hoor ik hier voornamelijk goede verhalen over sensitest.
@ Kweb... met sensitest heb ik ook zulke resultaten als op jou foto. Ik vind ze ook wel erg fijn en duidelijk. Voor diegene die hun ei niet vinden met de test is het misschien een tip om op een ander tijdstip te testen en 2x op een dag. Als dit al kan natuurlijk.
Hoi ik heb geen ervaring met de sensitest, ik bestel ze via www.babyboomshop.nl en dat bevalt heel goed. Het zijn goede testjes en lekker veel voor een goede prijs, misschien een idee? Liefs en succes met zwanger worden!
Ik gebruik de ovutesten van sensitest nu 2 maanden en er is bij mij een duidelijk verloop te zien. Ik ben erg tevreden over de testen. Ik test 1 keer per dag rond 18.00 uur.
Ga ze ook zeker blijven gebruiken, als het nodig is (wat ik natuurlijk niet hoop haha) Straks verwacht ik dat ie nega is. Vandaag nog even 2 keer testen en dan zit het testen met ovutesten er voor deze ronde weer op... Nu ook zo`n mooie 2e streep de 28e en ik ga HEEEEL gelukkig het nieuwe jaar in. Voor alle andere jullie ook heel veel suc6 met het vinden van je ei en met wachten op het wachtbankje
Precies Kweb! Nu nog even een mooie dikke vette tweede streep en we gaan helemaal super het nieuwe jaar in. Voor mij is NOD 22 dec. spannend!
Hoi, Ik heb ook de testen van sensitest maar ik heb nu elke keer een strrep erin en deze word niet echt minder van kleur. Hij is niet zo donker als de controlestreep dus geen eisprong maar hij zal toch wel een keer omlaag moeten gaan want kan over 6 dagen al testen. Groeten Nicole
Luckymama..... als je geen hele donkere teststreep hebt, betekend dit niet meteen dat je geen eisprong hebt hoor! Je kan ook net naast je piek testen. Of lees ik je posting verkeerd? Groetjes
Vreemd hè? Je eisprong zou inmiddels toch al geweest moeten zijn...Gelukkig hebben jullie er niet op gewacht Succes!
yep zoals ik al dacht...vandaag een negatest. Morgen denk een tempstijging. Vind het zo spannend allemaal @lucky, mss heb je wel een korte LH piek, dan kan je um idd missen als je 1x per dag test. Staat je banner wel goed?
Ik gebruik ook de testen van sensitest. Gisteren was deze zo goed als positief, vandaag minder. Is mijn ei dan geweest of nog niet? Ik hoop dat jullie kunnen helpen... Ik dacht namelijk dat na je ei de test negatief zou zijn en niet een beetje positief? ... gaat nu weer werken....
issie nog wel posi? Het kan zijn dat je 2 dagen posi test heb ik ook gehad, vandaag wassie nega, dus mijn ei is geweest. Als je posi test komt je ei binnen 24/48 uur. Het kan dus 2 dagen posi zijn.
Dank je! Ja, ik ga ook gewoon door, maar twee keer per dag testen vind ik zo zonde van het geld. Ik vind het toch al een uitgave, die testen...'s Middags testen kan niet, want dan werk ik. Maar ik zal het nu aan het eind van de ochtend of aan het begin van de avond testen.
Ik houd van elke ronde precies bij wanneer ik ongesteld ben geworden, na hoeveel dagen positieve ovutest, hoeveel dagen daarna ongesteld enz. Op die manier weet je een beetje hoe het allemaal gaat lopen. Zo weet ik dacht ik echt niet heel vroeg hoef te beginnen met testen, dat scheelt al heel wat!
Ik gebruik ook Sensitest in mijn album staan een paar positieve testen. De testen van 4 dagen voor mijn nod zo zijn mijn normale positieve testen rond mijn eisprong. De testen die erna volgen zijn knal positief maar dat is niet zoals ze zijn rond mijn eisprong.
He Aylin, dat betekent toch dat je zwanger bent?!?!? Wat betekent ma? (in je profiel) deze afkorting ken ik niet...
Ik heb ze vorige maand voor het 1st gebruikt maar kon geen positieve test te pakken krijgen! Ga deze maand 2x per dag testen en niet te veel drinken/plassen van te voren in de hoop dat het lukt!