Ja dat zou ik ook denken maar vanmorgen was de ovulatie test weer iets lichter dus ik denk niet dat ik zwanger ben.... Ma is een afkorting voor missed abortion heb een miskraam gekregen met 11 weken maar ik ben er pas achter gekomen bij de echo. Ze noemen het een missed abortion omdat je geen verschijnselen hebt van een miskraam geen bloedverlies of buik krampen en toch is het mis gegaan.
ik heb net weer getest: weer negatief, terwijl ik echt veel vruchtbaar slijm heb...mmm vanavond nog maar eens proberen
ik had ook een dag voor mijn positieve ovulatietest vruchtbaar slijm... dus ik zou klussen hihihi morgen zal je test wel positief worden!
ja klopt hihihi ben wel benieuwd!en als t positief is dan is t meer een bevestiging heb zoveel sympthonen maar hoop er niet teveel op! kan het nooit tegen vallen he ahaha!
dat ken ik,heb deze maand ook geen pos test gehad,wel 2dgn een vaag licht streepje maar niet een dikke streep die er zou moeten staan.Kheb maar 1xp dag getest.Is wel frustrerend he. Nu maar afwachten op volgende week,of ik wel of niet ongesteld wordt.
Kenzogirl & Eefje77,ik helemaal geen positieve test gehad vorige maand,een paar dagen wel een heeeel lich streepje maar dan ook heel licht.Mischien dat ik ze verkeerd heb gebruikt,ik ga ze deze mnd 2x per dag gebruiken rond mijn eisprong (volgens de calculator) en ik ben bezig met tempen zodat ik hopelijk kan ondekken of ik wel een normale eisprong heb!Je word er wel onzeker van,had al bijna spijt dat ik met die testen ben begonnen,nu ben ik weer wat nuchterder.