ovutest snap er weinig van..help

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nooatje, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nooatje

nooatje Niet meer actief

Heb ovulatietesten gedaan en had gisteren en vandaag de linker streep echt knal dus ook veel donkerder dan de rechterstreep.
    Komt mijn eisprong er dan aan of kan hij dan ook al net geweest zijn. Ik bedoel als de streep donker is moet de eisprong dan nog komen of hoe zit dat eigenlijk. En als de eisprong voorbij is wordt de streep dan direct weer licht?
    Alvast bedankt voor het lezen van mijn verwarrende verhaal;) Oh ja heb vandaag maar wel geklust voor de zekerheid!:D

2. me83

me83 Niet meer actief

heey meid.. als de streep net zo donker is of donkerder heb je zeker een(aankomend) eisprong..wanneer je eitje geweest is word de streep vanzelf weer lichter.. dus je kan lekker klussen:D

succes

3. nooatje

nooatje Niet meer actief

dankjewel voor je snelle reactie had zaterdag ook al een knaltest maar toen niet geklust vandaag wel geklust en had vandaag ook een knaltest dus hoop dat het nog optijd was!

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Meestal springt je eitje zo'n 24 tot 36 uur na de positieve ovulatie test. Als hij vandaag positief was zou ik dus vandaag en morgen klussen ;)

5. nooatje

nooatje Niet meer actief

okidokie dankjewel. Hoeveel dagen blijft de linkerstreep eigenlijk gemiddeld donkerder dan de rechterstreep omdat ik nu 2 dagen een knaltest heb? Dan zal hij denk ik morgen of overmorgen wel weer afzakken?!

6. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ja! Weet iemand dit??

Wij hebben vorige week de hele week goed geklust omdat de berekeningen zeiden dat mijn ovulatie vorige week was, maar gisteren voelde ik steken ed. dus ik heb voor de zekerheid een test gedaan, 2 dikke strepen, maar nu weet ik dus niet of ik gisteren heb geovuleerd of dat het er nog aankomt:( Gisteravond was hubby echt niet te motiveren voor een klus (ziek, en al 7 dagen in touw voor dit project, de koek is een keer op natuurlijk:p)

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat kan beiden. Maar toch zeker vandaag zou ik aansporen dat hubby even wat klaarmaakt haha.

Deel Deze Pagina