Hoi, Ik zit nu op dag 29 van mijn cycus. Heb de hele cyclus geen positieve ovu-test gehad. Vanmorgen deed ik voor de grap nog eens een ovu test...........POSITIEF!!! Snap er niks van. Kan het ook betekenen dat ik zwanger ben? Wil morgenvroeg een zwangerschapstest doen als ik nog niet ongi ben.. Maar mischien meer meiden die dit hebben gehad?
Spannend Mup! Je leest inderdaad wel eens dat een ovu test ook positief test bij een zwangerschap......Zou toch wel een zwangerschaps test doen voor ik echt blij zou zijn hoor! Zou wel super zijn he! Brusje voor de kleine Liv*!
Maar als je nog geen positieve ovu test hebt gehad, betekend dat dat je nog geen eisprong hebt gehad volgens mij. Misschien heb je wel een late ei en zou ik toch als ik jou was ffies klussen Heb je vaker last van een onregelmatige cyclus? En inderdaad anders even een zwangerschapstest ertegen aan gooien
kan goed zijn dat je nu pas je ei hebt. Ik had hem ook pas op dag 40 ik dacht ook dat ik zwanger was. Als je ovu tetsje af neemt heb je je eisprong gehad en anders een zwangerschapstestje doen. En niet vergeten te klussen haha
Ow jah, ik zie nu pas dat je nog geen eerdere positieve ovu test hebt gehad deze ronde! Zou ik inderdaad ook maar even klussen vanavond! Ben je al wel regelmatig ongi na de geboorte van Liv en de curretage? Zo ja , zou ik toch ook even een testje wagen hoor!
hey, ik heb een hele regelmatige cyclus normaal....Ook na mijn bevalling van Liv* was het meteen weer 30 dagen. Ik denk zelf dat ik te laat begonnen ben met de ovu testen. pas op dag 14 omdat mijn vorige cyclus 32 dagen was. Zoals ik al zei, morgenvroeg doe ik een zwangerschapstest en dan weten we het zeker. Ik hou jullie op de hoogte!
en? zw test posi? ik had paar dagen voor NOD een erg positieve ovutest... dus het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent
Helaas, Test vanmorgen was negatief... Snap er echt niks van... Heb ook geen vruchtbaar slijm nu. Dus denk niet dat het nu pas mijn ei is. Heb mega gevoelige (.)(.) Mischien nog een paar dagen wachten en dan nog eens proberen als ik nog niet ongi ben... @limmeke, Wanneer had jij een posi zwangerschapstest?
Bij mij sloeg de ovutest ook positief uit toen ik zwanger bleek te zijn! Maar dan is de teststreep echt veeel donkerder dan de controle streep.
hmm.. vreemd! Ovutest was bij mij ook positief toen ik in ronde 4 zwanger was.. Of je hebt idd je ei gemist omdat je op dag 14 begonnen bent.. of hij is erg laat. ben je niet met pillen of iets begonnen deze ronde die het verlaat hebben? Anders nog maar even afwachten maar...
ik heb net ook maar een ovutest gedaan.....heb nml zo veel afscheiding ( helder...te vergelijken met dat rond mijn ovu die ik deze maand ook heb gehad...) Ben dus overtijd....en die ovutesten had ik al in huis... Nog niet eerder ovu testen gedaan hoor maar de 2de streep is wel duidelijk...linkergedeelte van die streep is net zo donker als de teststreek...( voor de duidelijkheid...de 2de streek is niet over heel de streep even donker...vaag) maar kan t ook zijn dat je altijd een tweede streep ziet op zon test? Of ook wel eens maar 1
Ik heb eind april ook een ovulatietest gebruikt om te kijken wat deze aangaf. De teststreep was donkerdag dan de controlestreep. Daarna meteen een zwangerschapstest gedaan en ook positief. Hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt en een knaltest krijgt.
hey meid een ovutest kan zeker een zwangerschap aangeven, maar dan hoeft de teststreep niet persee donkerder te zijn als de controlestreep hoor, bij mij waren ze ook gewoon even donker. heb er net nog 1 gedaan, en die was wel dik positief haha, nog nooit zo donkere test gehad suc6
hallo kom ik ook maar ik heb net een test gedaan en bij mij was de controle lijn dik maar de test vager en ben nog niet ongesteld geweest was in april voor laatst ongesteld en zwangerschaps testen tegen aan gegooid niks maar vind raar als me oveluatie test positief uitslaat terwijl ik niet ongesteld ben geworden ik wacht nog op de duivel kan ik nu een eisprong verwachten of misschien zwanger vind zonde van me geld wel:-/
ik denk dat je gewoon even moet afwachten en over een paar dagen nog is moet testen een ovulatie test geeft altijd wel wat aan elke vrouw heeft wel lh in zijn lichaam