Hallo Allemaal, Ik stel me even voor ik ben yvonne en ben 30 jaar mijn hubbie en ik zijn bezig om zwanger te worden. Nu heb ik voor het eerst de Persona ik gebruik genomen alleen mijn banner geeft aan nog 3 dagen voor me eisprong er is. Nu zegt mijn Persona een ei symbool op dag 11 en 12 dan betekent gerekent van dag 11 dat ik dan binnen de 48 uur mijn eisprong hebt dat zou uiterlijk morgen zijn en niet over 3 dagen. Gister ochtend gaf ie een ei symbool aan in de ochtend maar heb pas laat in de avond geklust zou dat nog gewoon zin hebben? Vanmorgen gaf ie ook nog mijn ei aan. Hebben meer mensen ervaring met de Persona? En zijn jullie er snel door zwanger geraakt wij zijn al ruim 16 maanden bezig maar ik heb wel daarvoor 2,5 jaar de prikpik gehad en ben nu 7mnd geregeld ongestelt en heb nu een cyclus van 27/28 dagen. Groetjes Von
Hoi Vonnie, ik heb zelf de persona ook een tijdje gebruikt om te kijken wanneer ik in mijn cyclus mijn eisprong had. Ik had vaak op dag 15 en 16 een ei-logo (wat later is dan ik dacht bij een cylcus van 28 dagen). Ik wist dan dat ik op dag 16 m'n eisprong had. Bij jou is het op dag 11 en 12. Je hebt dus waarschijnlijk vandaag je eisprong en dan heb je gisteravond juist op een supergoed tijdstip geklust! Al met al heb ik de persona best een poos gebruikt, ik ben na ruim 1,5 jaar pas zwanger geraakt. Maar ik vond het in ieder geval enorm handig om zonder geklooi met gewone ovulatietesten te bepalen wanneer m'n eisprong was.
Hallo Butt3rfly, Oke gelukkig dat gevoel had ik ook!! Wij zijn ook al ruim 16 maanden bezig. En heb hem nu pas voor het eerst in gebruik heb wel enkele maanden de gewone testen gehad maar begreep die dingen echt niet. Die strepen leken voor mij elke keer hetzelfde en zag hem nooit echt donkere worden. Maar het gekke is dat ik vanavond zo een extra testje heb gedaan en die strepen zijn gelijk terwijl vanmorgen de streep eraf spatte dat was gister ook nog niet zo....dus ga maar ff duimen draaien of het gelukt is deze reis... Groetjes Vonnie
Mijn ervaring met Persona is dat hij pas laat een ei-symbool geeft. Ik had nl vaak de eisprong op de eerste dag dat hij het ei-symbool liet zien. Als ik dan later op de dag een gewone ovulatietest deed was die alweer negatief terwijl Persona de volgende dag nog een ei-symbool te zien was. Hij geeft standaard 2 dagen achter elkaar dat symbool volgens mij. Ik weet redelijk precies wanneer mijn eisprong is dmv temperaturen. Om deze reden ben ik weer overgestapt naar gewone ovulatietesten, mede omdat ik bij deze de eisprong aan kan zien komen, doordat de streepjes donkerder worden. Als ik puur en alleen op de persona af zou gaan, kan het zijn dat ik te laat begin met vrijen. Maar goed, dit kan ook aan mijn hormoonhuishouding liggen natuurlijk! Succes met zwanger worden!
Ja de tweede dag van mijn eisymbool spatte de tweede steep er ook van af en de eerste dag niet maar dat kan natuurlijk wel als er de eerste dag een ei verschijnt dat het dan 48 mx duurt voor je ei komt de test vangister ochtend was overduidelijk en die van gister avond vervaagde weer net als vanmorgen dus hoop dat de avond voor de posi test genoeg is geweest... Groetjes Von