Ochtend of middagurine?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lunadog, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vandaag is mijn NOD dag maar voelde me de hele week raarrrrr. Daarom heb ik afgelopen donderdag, 2 dagen voor NOD rond 5 of 6 uur smiddags een zwangerschapstest gedaan en deze was positief!!!! Dus we waren superrrr happy natuurlijk.

Vanochtend weer test gedaan met kv 2 voor 5 en was hij nog maar de helft lichter!!!! Nu had ik ook nog een cb digital liggen en heb deze net, met dezelfde urine gedaan en deze gaf zwanger aan....... Gaat dit dan nog goed komen? Ik heb nog een kv 2 voor 5 liggen. Is het handig om deze vanmiddag rond dezelfde tijd als de eerste toe doen om te vergelijken?

Ooooohhh ik ben ook zo'n onzekere muts ;)

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik zou er vanmiddag nog een doen en die vergelijken met de testen van donderdag. Sommige meiden testen s'middags beter. Als de test lichter is dan die van donderdag is dat geen goed teken ben ik bang. Die digitale geeft boven een bepaalde waarde zwanger aan of je hcg nou aan het afnemen is of aan het toenemen maakt dan niet uit.

3. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffffff, is het al vanmiddag!? Ik vindt het wel een beetje zenuwslopend ;)

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ohw vervelend heh!! Als je dezelfde testvgebruikt moet hij op een gegeven moment wel donkerder worden... Lekker vanmiddag nog eens proberen en anders maandag weer! Zal voor je duimen!

5. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik moet gewoon geduld hebben inderdaad :D Laat dat nou net geen talent van mij zijn... ;)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoop voor je dat ie weer duidelijker is vanmiddag meis!! succes :)

7. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel, dat hoop ik ook!

8. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames vanmiddag nogmaals getest en hij was in ieder geval een stuk donkerder dan vanmorgen.....

Maar dus niet zo donker als die van donderdag! Toen ik hem aan mijn vriend liet zien vroeg hij waarom ik hem niet net zoals donderdag om zeven uur s avonds heb gedaan... Beetje suf van mij, dacht dat ik donderdag rond half vier had getest!

Maar goed... Heb nu geen testen meer in huis en ga nu gewoon maar afwachten..

Wat ook niet echt helpt is dat ik vandaag amper misselijk ben geweest en mijn borsten ook lang niet zo gevoelig meer waren. Zucht, wat een onzekerheid zo!

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    In het begin schommelt je hcg behoorlijk.
    Je bent zwanger, gefeliciteerd!.
    Probeer niet meer te testen en te genieten.
    Je maakt jezelf alleen maar gek en zegt niet altijd wat over het wel of niet goed gaan vd zwangerschap. Mis gaan kan het ook bij knaltestem.

Succes.

10. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sprits, bedankt voor je reactie....had ik even nodig heb vandaag echt een rotdag gehad door de onzekerheid die ik mijzelf zit aan te praten!:( . Al mijn blijdschap van vorige week is namelijk helemaal verdwenen door mijn eigen ongerustheid...

Deel Deze Pagina