Ohohoh, wat kan een mens toch onzeker zijn... 4 dagen overtijd en vanmiddag dan toch maar een test gekocht bij de kruidvat. Vanavond om 21.00 getest en dit kwam eruit. (zie mijn fotoalbum). In het 'echt' is hij ietsje duidelijker. Ik dacht erst dat het misschien de weerschijning kon zijn waar een eventueel posotief streepje in zou moeten komen, maar volgens mij zie je die nooit. Of wel?? Twijfels, twijfels....
Oh wat fijn dat jullie zo snel reageren! Ik weet niet hoe ik het heb..... Wij hebben na heeel veel moeite, uiteindelijk ICSI en een moeilijke zwangerschap + vroeggeboorte 2 hele mooie jongens gekregen. Overigens was bij die test het streepje ook vaag. Maar nu dus helemaal niet bezig met zwanger worden, dus zou echt een wonder zijn! Durf nog niet te juichen, kan natuurlijk ook een miskraam zijn met lichter wordend streepje, maar dat er uberhaupt een streepje zit: Waaaaaaaaaah!!!
Wat vervelend om te lezen. Vergeet niet dat dit een test van 21:00 uur was he! Je hebt vast al wat gedronken en geplast vandaag waar door die nu licht uitvalt. Hopelijk heb je snel een knaller!!
Maar het was het allemaal waard hoor! Heb nu een megaondeugende tweeling van 3,5 rondlopen! Ik ga het morgen maar eens proberen met ochtendurine. Dat wordt weer een nachtje niet slapen....
Jeetje wat zou dat bijzonder zijn! Ik zie best duidelijk een tweede streep en inderdaad, als het nu om 21.00 zo duidelijk te zien is lijkt me dat een goed teken! Hoop dat je morgenochtend een mooie duidelijke test hebt! Ik duim voor je!
meid ik denk ook positief hoor!!! maar ik snap dat je voorzichtig bent!nog een x testen voor een duidelijke met ochtendurine??
Ik zie hem ook hoor ! Hoop dat ie morgenochtend een stuk duidelijker is maar dat zal best met geconcentreerde urine!!
Ik zie het ook!, Soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit, hier kregen we de middelste na 4 jaar dokteren met icsi en een jaar later ook spontaan zwanger van ons cadeautje!.
Bijzonder zeg! Ik kon natuurlijk niet wachten dus om 04u weer gedaan. Heel klein beetje geplast en rest opgehouden. streepje iets duidelijker.... Nu net urine opgevangen en straks naar de haag om nieuwe test te kopen. Waha, ben vrij nuchter normaal gesproken, maar nu niet hoor