Hallo er stond hier ergens een mooi lijstje bij welke waarden een test positief geeft. Maar ik kan het lijstje niet meer vinden. Het gaat me er vooral om bij welke waarden een clearblue digitest 2-3 weken geeft
Hierbij je antwoord: -Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken -Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken -Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken
Hoi dankjewel.!!!! Waar heb je dit gevonden. zit al dagen bijna gefrustreerd te googlen... kon er nergens wat over vinden.. nogmaals super bedankt!!!! Fijn weekend.
Pfoei dan moet ik ook weer gaan zoeken, moet zeggen dat mijn geheugen mij de laatste tijd in de steek begint te laten Jij ook fijn weekend, en geniet van je zwangerschap
Dit lijstje klopt helaas niet. CB weigert de echte waarden te geven en iemand op internet heeft dit gewoon gegokt aan de hand van een aantal artikelen (ik ben het lijstje ook al op een aantal websites tegen gekomen). Ik heb echter de afgelopen weken steeds bloedmetingen gehad ivm mn bbz en heb ook een aantal digi's gedaan die ik nog over had. Ik had nog steeds 3+ met <1000 EH HCG en 2/3 met 271 EH.
ach wat maakt het ook uit...hcg waarden zijn zo verschillend Die ruimte wat ertussen zit is altijd vrij groot toch?
In de bijsluiter van de indicator staat in ieder geval dat die pas vanaf 25 hcg meet. Dus neem aan dat 1-2 weken vanaf 25hcg zal zijn