Hey iedereen, op de drempel van de mmm besloten we deze laatste maand ovutesten te gebruiken (tot nu spotte ik mijn ei prima.. de laatste maanden slechter) We willen onze kansen ze groot mogelijk maken Maar nu heb ik de testen van zwanger en kids besteld. Ik zit vandaag op cyclusdag 6 en kreeg ze binnen. Ik heb er 1tje gedaan om even te kijken hoe dat allemaal werkt. nou mijn vraag.. Ik verwachtte een vetneg witte test, maar dat kreeg ik niet. Ik kreeg eigenlijk een best duidelijke test (geen knaller hoor) normaal is mijn cyclus 28 dagen, maar tegenwoordig kan ik daar minder van uit gaan (sinds 6 maanden) en is hij ook wel eens 35 dagen geweest (afgelopen maand bijv) moet ik nu al elke dag testen? of heb je altijd een resultaat?
miss al een aankomend eitje ? ik testte ook wel eens en dan had ik ook echt een aanloop zeg maar.. en daarna 3 dagen posi test..en daarna weer wit.. ik zou wel doortesten .. miss is je ei wat aan de vroege kant en mis je die straks.. ik geloof wel dat de zw en kids testen best goed zijn.. dus daar zal het denk ik niet aan liggen.. veel succes en hopelijk snel raak!
dank je voor je reactie. Ik heb 20 van die dingen besteld dus dan test ik gewoon morgen weer eens.. Ja ik las hier goede verhalen over deze testen en ze zijn niet zo duur.. dus maar snel besteld..
Er zit altijd wel wat lh in je urine, dus sommige meiden piesen altijd 2 streepjes (waarvan het 2e streepje uiteraard lichter is ) Ik zou idd ook door blijven testen. Heb zelf ook goede ervaringen met de z&k ovutesten! En ook ervaring met de 2 streepjes die ik altijd pies haha