ovutest vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nyncke, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik ben deze cyclus begonnen met tempen ovutesten en smeppen. Nu heb ik een vraag over de ovu test. Zondag en maandag jl zie ik voor het eerst een vaag tweede lijntje verschijnen. Nu weet ik dat de test dan nog negatief is, maar betekend dat dan wel dat mn ei eraan komt? Mn temp is ook al licht gestegen 0.1 gr.

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja...er wordt LH hormoon gemaakt...een beetje maar goed mogelijk dat je over een week je ei heb. Je temp daalt sterk vlak voor je ei dus dan weet je het zeker...een temp stijging van 0.1 kan natuurlijk altijd. ;)

3. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hoi Nyncke,

Ik ben vorige week dinsdag begonnen met ovulatietesten en vanaf woensdag zag ik een heeeel licht streepje welke elke dag donkerder werd. Afgelopen zondag en gisteren was de test positief. Ook mijn temperatuur steeg steeds..
    Ik ga er vanuit dat mijn ei is geweest maar vanmorgen is mijn temperatuur wel weer iets gezakt..iemand enig idee wat dit kan zijn?

Je ei komt er dus wel aan..maar kan nog wel een paar dagen duren. Merk je misschien dat je vochtiger wordt?

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ja het wordt al vochtiger (sorry detail). Ben sinds vandaag ook een beetje misselijk aan het worden en begin steeds vaker hoofdpijn te krijgen(heb ik met mn ongi ook altijd).

Vandaag weer een vaag tweede streepje. Nu maar hopen dat die donkerder gaat worden de komende dagen

Deel Deze Pagina