HELP HELP! Ik weet het echt niet meer kijk in m`n album, ik wordt gek help help. Zwangerschapstest zijn van babyboomshop en de middelste van kruidvat. De 1e test geeft een dun maar paars test streep. Wie heeft ervaring. Wat ben ik nu, wel of niet zwanger. Heb nog ovulatietest gedaan ook negatief. HELP ik weet het even niet meer. Dit voelt gewoon zwaar k.u.t. sorry meiden. Mannetje is ook helemaal van slag. We willen nu over enkele dagen weer testen als ik echt niet ongi wordt. Ik ben blij, maar durf niet blij te zijn. HELP wat denken jullie en wie heeft met babyboom ook getest en ooit zwanger geweest en was de teststreep ook paars? Ik ben even helemaal van slag en wordt gek. Kijk in m`n album!
Hey Wendy, Volgens mij hoort de streep die de hcg meet op dezelfde plek zitten als waar de teststrepen zitten bij de ovutesten. Volgens mij zit die streep totaal op de verkeerde plek en is ook heeel raar. En aangezien je 3 testen hebt gedaan met dezelfde urine denk ik dat de eerste een fabrieksfout geweest is. Ik wou dat ik wat anders kon zeggen, maar dit is het meest logische naar mijn mening. Maar goed, geen bloed geeft moed he! Over een paar dagen weer testen!
Hij is iig niet positief op zwanger zijn. Hij hoort dezelfde kleur te hebben, op een andere plek te zitten en de anderen hadden ook een streep moeten geven. Ik zou even de foto's doormailen naar waar je ze gekocht hebt en om uitleg vragen. Maar voor nu is de uitslag van de testen niet zwanger. Ik hoop dat ze nog positief gaan worden meis!
Thx, ik heb een mail met foto`s verstuurd naar Babyboomshop. Hopen dat ze me antwoord kunnen geven dat dit is gebeurd. Ik ben nog geen bloed verloren dus ik heb wel beetje hoop. Ik heb nog een ovulatie-test gedaan en daar was een dun streepje op te zien, maar ik weet dat ik daar zeker niet vanuit mag gaan, maar wilde nog even testen. Morgen en anders over enkele dagen nog eens testen of ik wordt in de tussen tijd ongi. Zit nu op dag 32 van cyclus en dat is langer dan alle andere cyclussen tot nu toe. 1e ronde van 36 dagen was ontpillen.
Je hebt op dag 16 een posi ovu test gehad. Je zit nu op dag 32. Laten we zeggen dat je op dag 17 je ei hebt gehad. 31-17=14 dagen Je zou uiterlijk over 4 dagen ongi moeten worden. Hou 5 dagen in je hoofd. Mocht je dan nog niet ongi zijn en je testen doen niks, dan kan je even langs de huisarts. Maar hoop natuurlijk dat ik je morgen op roze mag zetten
Hoe reken jij nu, ik snap het niet zo goed. Ik ben er ook vanuit gegaan dag 17 eitje. Heb daar 14 dagen bij getelt en dus op dag 14 moet je dan ongi worden. Dat was 17 Oktober. Zit nu op dag 32 ja klopt. Jij wilt zeggen ga van je 1e ontpil cyclus uit van 36? Of hoe bedoel je? En als je ovulatie-test een licht streepje laat zien nu? Kan je daar iets vanuit halen of niet? Heb anders maar 1 streepje en nu een heel heel licht 2e streepje.
Je zit nu op dag 32. Word je nu ongi, dan is je cyclus 31 dagen. Dag 17 je ei, dan is dag 18 de 1e dag na je ei. Je zit nu op dag 15 na je ei. Als je vandaag ongi wordt heb je dus een LF van 14 dagen. Dat is het gemiddelde, dus in principe is vandaag je NOD. De meeste LF's lopen van 10-18 dagen. Dus als je over 4 dagen ongi zou worden heb je een LF van 18 dagen en dat is nog normaal. Dus als je over 4 dagen nog niet ongi bent en geen posi test hebt kan je naar de huisarts gaan om te vragen voor een bloedtest. Het kan zijn dat je dan weinig hcg aanmaakt. Ik ga dus niet uit van andere cyclussen, enkel van deze cyclus met je ovu testen.
En als je ovulatie-test een licht streepje laat zien nu? Kan je daar iets vanuit halen of niet? Heb anders maar 1 streepje en nu een heel heel licht 2e streepje
Maar dan zou ik nu ineens een langer cyclus kunnen hebben als ik het goed begrijp. Ja ben echt nog helemaal niet slim in die berekeningen en cyclussen enz. Misschien wel dom, maar ja. Maar oke snap je wel een beetje nu hoor. Heb nog steeds geen bloed verloren dus er is misschien beetje hoop.
Nee dat zegt helemaal niks. Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je test kan altijd een 2e streep geven. Zelfs je man kan een 2e streep geven Bij mij was mn ovu test positief en ik was niet zwanger. Zegt dus echt helemaal niks. Enkel een zw test kan je vertellen of je zwanger bent.
Oke dank jewel hoor voor je antwoord. Er zit niets anders op dan wachten tot de ongi komt of tot wanneer ik durf en ga te testen.
Ik zelf heb persoonlijk na mijn ei altijd lichte streepjes op de ovutesten. Bij anderen kan dit per dag verschillen omdat de ovutesten lh meten en dat hoeft niet altijd evenveel in je lichaam te zitten. Als je nou een paar dagen lang ovutesten gebruikt en de streepjes worden donkerder is het een goed teken. Lichte streepjes bij nod is vooralsnog negatief geloof ik.
Je langste cyclus is 36. Maakt niet uit dat dat direct na je pil was. Dus als je een LF van 18 dagen zou hebben, dan zou je uitkomen op 35 dagen. Is dus niet langer. Maar wacht af meis, meer kan je nu niet doen. Als je ei op dag 18 is geweest is morgen pas je NOD. En stress is slecht voor je, dus probeer het voor nu even los te laten en aan iets anders te denken. *knuff*
Dank je Dreamer. Ik ga maar even met mannetje iets ondernemen. Ik houd je op de hoogte. Mannetje vind het ook vervelend, en steund me goed, voelt goed. * dikke knuf *
Goede morgen allemaal, Ik ben vanmorgen ongi wakker geworden, dus nu weten we echt zeker dat het gisteren een valse posi-test was of een fabrieksfoute test was. Ik nu ronde 7 in en daarvan de 2e ronde met ovulatiet-testen. Met volle moet ga ik weer verder. Groetjes Wendy
Wendy, om even terug te komen hier zoals beloofd. Je LF is geen 16 dagen. 32-17=15 32-18=14 Je LF is dus maximaal 15 dagen. Als je ei op dag 18 is geweest is je LF 14 dagen. Als je het niet snapt roep je maar he meis
Dank jewel voor je uitleg nog een keertje. Ja ik blijf blond he. Maar snap het nu denk wel ja. Eigenlijk te erg eigenlijk, maar zo is het wel makkelijker te rekenen en kijken wanneer ik weer ongi ga worden naar m`n ovulatie-test. Dank.
Ik heb heel netjes van Babyboomshop een antwoord gehad. Ze hadden zo`n test nog niet gezien en nog nooit hadden ze ervan gehoort. Ik heb de test moeten opsturen en ze gaan het onderzoeken. Dus misschien krijg ik binnenkort de uitslag hoe dit heeft kunnen gebeuren.