Hallo meiden, Ik wil toch graag even jullie advies / mening! want word hier onzeker van! Ik heb vorige week maandag een follikel echo gehad, op dag 12 mn eitje was toen bijna 10mm. De dokter zei dat ik donderdag moest beginnen met testen en waarsch het weekend dan mn eisprong had.. Dit is trouwens de 1e keer dat ik met testen begin, maar nou is mijn test tot vandaag nog steeds negatief! en het is al dag 20! Wel heb ik een onregelmatige cyclus...maar omdat vorige week maandag mijn ei 10 mm was...en gemiddelde groei van 0,2mm..zou je toch verwachten dat ie het weekend zou moeten springen! Ik test 2x per dag Herkent iemand dit?
kan best zijn dat je ei minder dan 20 mm per dag groeit en dat je ei dus nog moet komen ik zou als ik jou was rond 10 uur 's morgens testen en rond 18.00 's avonds.. dan kan je hem eigelijk niet missen.. worden de streepjes ook niet geleidelijk aan donkerder net als in mijn album? wat voor ovutesten gebruik je? liefs Daantje
nee ze blijven licht...dus niks te zien eigenlijk. Ik gebruik Ovulady van het ziekenhuis, cassettes. maar heb nu sensitest besteld en vandaag binnen gekregen. Ik test om 8u 's ochtends en 20u 's avonds
Ben echt heel tevreden met sensitest..( zie album) had eerst kruidvat, en die gaven 5 dagen achter elkaar positief terwijl ik ongesteld had. en op de dag dat ik mijn ei had bleven ze spierwit, terwijl ik toen 100% zeker wist (gynecoloog) dat mijn ei binnen 2 dagen kwam
wat is raar? als je 1 keer per dag test kan je je piek missen.. ik heb gister getest en om 11.30 was ie knalpositief en om 15.00 was ie alweer negatief.. dus als ik bijv alleen om 15.00 had getest had ik geen positieve ovulatietest gehad en gedacht dat mijn ei nog moest komen, en dus mijn ei gemist
Ik heb donderdagochtend en avond een redelijk positieve test gehad. Het rechter-randje van de teststreep was namelijk heel donker, maar de rest was wat lichter... Dus niet de hele breedte van de teststreep was donker. En vanochtend was ie weer ietsie donkerder, maar weer niet over de gehele breedte van de streep! Hebben jullie dat ook? Dus dat teststreep niet zo breed wordt als de controle streep... Ik had toch niet woensdag al de piek? want vanmorgen was ie toch net iets donkerder volgens mij dan woensdag...maar scheelt niet veel.. Hoop niet dat ik te laat ben voor mijn inseminatie, als ik morgenvroeg een afspraak maak?!