ben ik nou wel of niet zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Emmie24, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    Hallo allemaal

Ben nu 16 dagen overtijd! heb tot nu toe 2 testen gehad van clearblue die een hele lichte streep aangaven. Twijfel wel of dat nou positief is ofniet.
    Heb vanmiddag weer testen binnen gekregen van cb en daar kwam zeker negatief uit.
    Snap er nu niks meer van eerst wel lichte streep en nu ineens niet meer zou het misschien komen doordat ik in de middag heb getest?
    Wat denken jullie zou ik wel zwanger zijn of toch niet?

Heb nog 1 test te liggen die doe ik morgen met ochtend urine.......

2. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Ik weet het niet, kan zijn omdat het in de middag is, kan zijn dat je zwanger was maar mis is gegaan.
    Ik zou een kruidvattest doen (2 voor 5), ik duim voor je.

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Wat een irritant gedoe dit of niet? Ik hoop dat je heel snel zekerheid hebt, want ik kan me voorstellen dat je met niks anders bezig bent!
    Misschien ben je idd wel zwanger geweest, en nu niet meer... Ik weet het ook niet...

4. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    ja word er ook wel een beetje gek van hoor je bent er ook de hele dag mee bezig van ben ik nou zwanger ofniet! niet leuk om niet te weten waar je aan toe bent!
    Echt vreemd dat het zo gaat..

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Emmie, wij zitten heelmaal in het zelfde schuitje al duurt het bij jou al langer.

Ik elke dag een mega licht lijntje, en cb digitaal steeds NIET zwanger. Wel overtijd en die lichte lijntjes. Word er helemaal depri van en kan gewoon aan niks anders meer denken :(

6. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    nee precies niet normaal meer vind ik! zo apart!

Morgen nog ff testen als weer zoiets vaag is dan bel ik mooi mijn HA arts op hoop dat ik dan wat meer kom te weten :rolleyes:

7. Niet meer actief

Ik wil niemand vanslag maken maar er is een kans dat er een vroege miskraam is geweest ,hcg moet nu echt al goed hoog zijn als je zovele dagen geleden een lichte CB had.
    Elke dag testen heeft geen nut om de 2 dagen met ochtendurine wel.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

HCG vermeerdert idd per 2 dagen staat overal op internet, dus niet in 24 uur wat veel mensen denken..

9. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    ja dat kan natuurlijk ook hoop het niet maar ja..

Toch ga ik morgen ochtend wel weer even testen tot nu toe steeds met ochtendurine wel lichte streep gekregen dus wacht morgen nog ff af..

10. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    maar stel het is een miskraam, dan meot er toch een bloeding optreden? ik weet het neit hoor. ik hoop zo dat ik echt zwanger ben maar durf het niet eens te denken.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je hoeft niet altijd een bloeding te hebben als je een miskraam hebt..

je kan ook een missed abortion hebben gehad, etc.etc.. er zijn veel verschillende dingen die mis kunnen gaan..

12. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    oke! nou hoop niet dat het een miskraam is! bah moet er niet aandenken maar ja kan maar zo natuurlijk!

Nou ik doe morgen ochtend een test en dan typ ik morgen hier wel weer even wat de uitslag is.

Iedereen gezellige avond

13. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

En heb je nog een test gedaan?

Gr R

14. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    ja was weer zo vaag streepje misschien toch wel positief? weet het ook niet meer heb HA gebeld morgen half 9 een afspraak hopelijk weet ik dan meer

15. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey,

Nou ik hoop voor je dat de bij de HA duidelijk pos is...

Gr R

16. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    nou ben vanmorgen naar de dokter geweest.

Ik had die testen mee genomen waar een lichte 2e streep opstond en zei zegt van dat ze niet eens een streepje ziet terwijl mijn vriend het wel ziet en mijn schoonzusje en de vriend het ook wel ziet....

Had ik ook tegen haar gezegt maar ze zegt van ik zie het niet tja waarom hun dan wel? toch vreemd vond ik.. ik moest nu maar afwachten wanneer ik ongi word en anders over 2 wk weer test doen maar ze zei van je bent echt niet zwanger...

Moest dus ook echt huilen kan nu wel weer huilen werd ook een beetje voor gek geklaard omdat ik wel een streepje zag en zij niet dus zij heeft gelijk zegt ze! toch veemd ofniet? wacht nu maar ff af dan weet het ook niet meer... :cry:

17. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Waarom heeft ze niet zelf een test gedaan? Want die testen, of dat streepje er stond of niet, ze mogen toch niet meer afgelezen worden. Zooo stom van de huisarts dat ze daarop haar reactie baseert. En vervelend voor jou. Zit je nog steeds in onzekerheid, lekker hoor. Pff die artsen weten niet wat ze mensen soms aan doen. Meid, huil even lekker uit en probeer het van je af te zetten. Hoe moeilijk ook. En de tijd zal het leren.. (moet ik mezelf ook nog inprenten hoor, tis makkelijker gezegd dan gedaan).

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    sjonge jonge, ga je naar de dokter voor een beetje duidelijkheid, krijg je dit geneuzel! Wat een onaardig mens zeg!
    Kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent nu! Heb je nog geopperd om een bloedtest te doen?

19. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    nee ben niet eens over bloedtest begonnen dacht vind ze toch onzin... ja niet leuk hoor! meestal is mijn huisarts een hele aardige vrouw maar ze was vanmorgen gewoon sjaggie echt niet leuk...

Misschien heeft ze ook wel gelijk dat ik niet zwanger ben maar ja dan heb ik weer zoiets van zeg dat niet dat je geen streepje ziet want die was er echt wel hoor.. :(

wacht gewoon nog een wk dan als ik dan nog niet ongi ben dan weer ff testen.... tja zo moet ik maar door gaan anders weet ik het ook niet

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    nou jah zeg. lekker bot.. op je foto zie ik ook zkeer een + hoor.. wel licht, maar hij staat er wel.. ik had m ook zo licht en was ook zwanger.. meid.. ik snap heel goed dat je je nu zo voelt.. juist bij een ha verwacht je zeker wat begrip en geen verklaring dat je je aanstelt ofzo...

raar mens zeg...

Share This Page