Iemand mee gemaakt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ketie, Jan 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ketie

Ketie Actief lid

Nov 28, 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo juist een ovulatietest gedaan van clearblu die een duidelijke :) aangaf. Normaliter zou ik hartstikke blij zijn, maar helaas zit mijn man in het buitenland, wat betekend dat we niet kunnen klussen. Hij komt maandag ochtend 09.00 uur weer thuis...
    Heeft iemand ervaring met een positieve ovulatietest, die 3 dagen negatief aangaf, en toch zwanger is geraakt? Ben benieuwd... het kan eigenlijk niet... maar ergens hoop ik dat ik positieve reacties krijg....

Groetjes

2. Pascale75

Pascale75 Actief lid

Jun 15, 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Het kan zeker wel hoor, ligt er net aan hoe snel jouw ei is.
    Stel je hebt de test gedaan om 21.00 uur, dan zal je ei springen tussen grofweg zaterdagavond 21.00 uur en maandagavond 21.00 uur.
    Als je een snel ei hebt die besluit morgenavond meteen te springen, dan wordt het lastig aangezien een eitje gemiddeld 12 uur na de ovulatie bevrucht kan worden. Dan moet je voor zondagochtend idd geklust hebben.
    Maar misschien heb je geluk en heb je een lui ei die zich nergens druk om maakt omdat het toch weekend is en die zondagmiddag vroeg genoeg vindt om een keer te springen. Dan leeft ie tot maandagavond en ben je maandagochtend nog wel op tijd.

Ik zal je kans dus zeker niet voorbij laten gaan als ik jou was.
    Je kunt zekerheidshalve morgenochtend nog een testje doen. Met een beetje geluk heb je vandaag helemaal aan het begin van je piek getest en heb je morgenochtend nog steeds een smiley.

Hoe dan ook, er lekker voor gaan maandag!

3. Pascale75

Pascale75 Actief lid

Jun 15, 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    O, stop! Wat erg! Ik kan niet meer rekenen! Zwangerschapsdementie vrees ik. Ik tel 48 uur vanaf morgenavond ipv het moment van je test.

Nu hoop ik dus echt op een vreselijk lui ei voor je die pas echt besluit na 48 uur te springen. Tel gemiddeld 12 uur overlevingsuren erbij op en het zou kunnen. Het wordt wel heel lastig idd.
    Echter kan een ei tot 24 uur overleven dus zou ik ook nu niet je kans voorbij laten gaan!!

Succes!!

4. Ketie

Ketie Actief lid

Nov 28, 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Pascale... je hebt in ieder geval gezorgd dat ik na men tranen even heb kunnen lachen ;)
    Ik ga hopen op een super lui ei
    Bedankt voor je antwoord
    Groetjes

Share This Page