ovutest 3 dagen voor nod

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mellie7719, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mellie7719

Jul 16, 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    verbeeld ik het me ....of zie ik een wazig 2e streepje.
    in het echt zie je het streepje beter dan op de foto maar zelfs op de foto zie ik een vaag iets.

graag jullie deskundige blik

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het is een ovulatietest toch? waarom die je geen zwangerschapstest? er word gezegd dat je met een ovu test ook je zwangerschap zou kunnen zien, maar dan moet de test al even donker of donkerder zijn als de controlestreep. Dan nog is het niet helemaal betrouwbaar. ik had het vorige maand ook gedaan en het streepje was even donker als de controlestreep maar nie tzwanger. wel voor de zekerheid toen geklust. was ook net voor mijn nod

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dat klopt niet hoor, toen ik zwanger was zag mijn ovulatietest er ook zo uit met een vaag 2e streepje. Hij was pas knalduidelijk toen ik al 6 weken zwanger was.

4. mellie7719

Jul 16, 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nog geen zwangerschapstest in huis...wilde wachten tot echte nod maar toen zag ik in de la nog ovutesten liggen....en kon ik het niet laten.vandaar...maar ik zie wel een streepje en heb nog geen teken van ongi dus ik ga morgen toch maar een testje kopen bij de kruidvat

5. Ellen291982

zou ik ook doen. dan weet je het zeker! spannend. zou mooi zijn als hij morgen posi is

@rachel dit had ik gehoord dat hij dan donkerder of net zo donker moet zijn. maar in principe zijn ovu testen niet heel erg betrouwbaar om een zwangerschap aan te duiden. Het kan dus wel, want het gebeird vaker, maar het zegt zeker niet altijd wat als hij posi is. Mijn test was helaas ook posi, maar toch nega want ik was niet zwanger

6. audrey1934

audrey1934 Actief lid

Aug 27, 2010
    128
    0
    0
    limburg
    Ik wil hier ook even op reageren :) .Ik had ook 4 dagen voor mn NOD met Ovultietestjes getest en ook net zo'n streepje als jou foto.Dit werd steeds donkerder en op mn NOD was de ovulatietest helemaal positief.Ik was dan ook zwanger!!!! :).
    Dus het kan zeker!!!

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    met 5 weken had ik een ovu testje gedaan omdat ik die nog had liggen en wel benieuwd was of die ook een 2e streepje zou geven, en jawel hoor

morgen maar snel een kruidvat testje doen!

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik heb altijd zon vaag streepje. Met een ovutest kan je geen zwangerschap vast stellen. Ik spreek uit ervaring, 13 ronden ovutesten, knalstreep met de LH piek en dan tot de volgende piek een licht streepje. Als je duidelijkheid en zekerheid wilt gebruik dan de testen waarvoor ze bedoeld zijn en als je wil weten of je zwanger bent doe dan een zwangerschapstest ipv een ovulatie test. Begrijp me niet verkeerd ik gun het je super dat je zwanger mag zijn en mn duimen draaien voor je maar maak jezelf niet blij met iets dat absoluut niet zeker is. Ik duim voor je dat je over een paar dagen een mooie positieve zwangerschapstest in handen hebt.

9. audrey1934

audrey1934 Actief lid

Aug 27, 2010
    128
    0
    0
    limburg
    en Mellie....heb je al getest???

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Bij mij zijn de ovutesten altijd zo...

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb ook de hele cyclus van deze streepjes, behalve bij de LH piek. dan knalt hij.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent en met een zwangerschapstest een knal streep krijgt

12. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik sluit me bij de dames aan. Ik heb ook altijd zulke streepjes voor mijn nod, soms zelf nog knallender.
    Kan allebei de kanten op dus je hebt er niets aan..

13. mellie7719

Jul 16, 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee nog niet audrey nog geen gelegenheid gehad om test te halen dat word pas eind v d middag naar de kv of toch nog n ovutestje

14. Ellen291982

zou ik echt naar de kv gaan meid, de ovu testjes kunnen je geen garantie geven!

15. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Mijn ovu testen zijn altijd zo, ook voor NOD... Het zegt dus niks mits hij nu knal positief was ;).

16. audrey1934

audrey1934 Actief lid

Aug 27, 2010
    128
    0
    0
    limburg
    hihi iedereen heeft een andere ervaring ermee natuurlijk!!Ik had de hele cyclus spierwitte testjes (behalve LH piek superduidelijke streep)en voor mn NOD werden ze iedere dag donkerder...en toen was ik zwanger...
    ik zou ook niet meer met ovulatietesten testen, maar een zwangerschapstest halen!!!succes...

17. mellie7719

Jul 16, 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal,

nu dan eindeleijk een goede test in huis maar helaas zonder het resultaat wat je zo graag wilt zien.zag nagenoeg geen teststreep en de controle streep was er wel dus de test is goed uitgevoerd.
    verder nog geen tekens van naderende ongi dus dat biedt toch hoop.
    wacht maar tot een paar dagen na nod met eventueel nog een testje.
    bedankt voor alle reakties.

Share This Page