Even vraagje ik had gister een ovutest gedaan met tweede plas zeg maar en die werd positief en toen 2uur later nog een (omdat ik eigenijlk denk/dacht dat t niet kon )en die was negatief. vandaag een gedaan ook met tweede plas en die is negatief. Nu van uitgaan dat gister goed was? had de dag ervoor veel doorzichtinge /rekbare afscheiding Wel vroeg dan (al heb ik voorheen ook wel op dag11 mn eisprong gehad
Wad de test ook echt positief of stond er gewoon een licht 2e streepje op? Ik heb dat vaker als ik nog voor mijn ei zit, dat ik wisselende resultaten heb, maar als ik mijn piek heb gevonden is het ook over duidelijk en wordt het de volgende dag iets lichter.
ja was duidelijk positief maar zou dat dan komen door die "tweede "plas of is t dan echt positief?paar uur later was hij weer negatief
Geen idee of het komt omdat je nogmaals na 2uur een testje hebt gedaan. Had je tussendoor niet wat gedronken? Maar het kan zijn dat je ei is gesprongen, bij mij wisselt het ook nog weleens. Zou nog wel even een paar dagen doorgaan met testen voor de zekerheid, succes..