Ik heb al veel over zwangerschap enz gelezen. Maar het is altijd fijn om meningen en ervaringen van andere mensen te horen. zit nu in mijn 4e ronde. Als ik de pil niet slik ben ik erg veel en hevig ongesteld, ook veel buikpijn enzo. Vorige week dinsdag (11-12) had ik minimaal bloed verlies. (was precies de dag dat ik ongesteld moest worden) woensdag werd het wel wat erger. maar hoefde geen super tampons te gebruiken zoals de vorige keren wel het geval was. Woensdag op donderdag nacht heb ik 2 keer erg overgegeven. Donderdag was ik erg beroert maar had geen koorts ofzo. ook niet overgegeven, maar wel erg misselijk. en vrijdag was ik alweer klaar met mijn ongesteldheid en was het was deze keer net zo weinig als toen ik de pil nog slikte. (ben vroeger ook aan de pil gegaan omdat mijn ongesteldheid te erg was) Na vorige week dat ik zo misselijk geweest ben, vind ik sommige dingen die er normaal makkelijk in gaan helemaal niet meer zo lekker om te eten. Maar om het verhaal nu even af te ronden, anders word het ook zo lang, is mijn vraag dus eigenlijk... Wie is ook gewoon ongesteld geworden toen ze toch zwanger bleek te zijn? Of was het gewoon dood normaal de griep die zo erg heerst (al heb ik het dan maar 1 dagje gehad) En als je toch zwnager bent en ongesteld ben geworden word een zwangerschapstest dan toch ook positief? Bedankt voor het lezen. Groetjes.
Heb wel eens gehoord dat je tijdens zwangerschap wel bloedingen kan hebben, maar wel typisch dat het precies op dag kwam dat je ook ongesteld moest worden. Test kun je altijd doen volgens mij, maar weet ik niet zeker?
hey jeetje wat vreemnd iddik ben nu ook met de 4e ronde bezig,,en ook precies net als de vorige maand en gister was ik ,toen ik in bed lag ok behoorlijk misselijk,alsof ik echt bijna moet overgeven.. maar ik denk persoonlijk dat het bij mij komt,door mijn natuurlijke menstruatie,,ik ga dan terug denken ,had ik dat ook toen ik voor het 1st ongi werd ,maar toen was ik 11 en jah da weet ikniet meer.. als het aanhoud zou ik ff bloed laten prikken meid dan weet je het zeker succes 2 vriendinnen van mij werden allbei nog ong toen ze zwanger waren
ik heb het mee gemaakt met onze zoon, ik was aan de pil en had gewoon menstruaties en tussen door zelfs paar5 x bloed verlies en ik bleek zwanger te zijn! zou ff testje doen
In mijn omgeving heb ik het ook een keer gehoord, zij werd ook gewoon ongi terwijl ze zwanger was. Ik zou ff een testje doen als ik jou was, dan weet je het! Succes, laat het ff weten als je iets weet, de andere meiden zijn ook vast benieuwd!
Bedankt voor al jullie reacties. Sorry voor mijn late reactie. Ik heb nog geen test gedaan, want denk toch niet dat ik zwanger ben. Ik heb nu erge pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik sinds gisteravond. Dus heb nu of morgen mijn eisprong. Maar dan heb ik nog wel even een vraagje.... Gister is mijn vriend opgenomen in het ziekenhuis. Het is niet heel ernstig ofzo, en met mazzel is hij na de kerst weer thuis. Maar nu is eigenlijk mijn vraag. We hebben zondag avond nog sex gehad, als ik dan vandaag of morgen mijn eisprong heb kan ik dan alsnog zwanger raken? Want tja komt niet echt goed uit allemaal, hij in het ziekenhuis met kerst en nog wel in mijn vruchtbare periode. Groetjes...