Hallo, Zijn er ook wel eens mensen die een positieve ovulatietest hebben (rond NOD),maar toch niet zwanger.Ik had een positieve ovulatie test,daarna een sensitest zw.test ook positief,ik wilde een etos test doen,die had ik gisteren gehaald,volgens de huisarts kan ik daar nog wel een week mee wachten omdat die veel nodig hebben. Maarja stel die zw.test is vals,of ben ik me nu allerlei gekke dingen in mijn hoofd aan het halen.
Heej! Een positieve zwangerschapstest is een positieve zwangerschapstest volgen mij hoor! Ik heb ook een ovulatietest gedaan toen ik dacht dat ik zwanger was en die was ook positief! Anders moet je die van kruidvat eens proberen...2 voor 5 euro..die zijn best goed!
Dat wilde ik ook,ben hier in de buurt naar 2 kruidvat´s geweest,bij allebei werd me gezegd,dat de test tijdelijk niet leverbaar is.
De trekpleister heeft dezelfde 2 voor 5 testen Ik zou wel opnieuw testen.. Soms geeft sensitest vals positief, tenzij je natuurlijk een overduidelijke positest hebt, dan zit het zeker goed Liefs daantje
Ps: een etostest heeft naar mijn weten gewoon 25 hcg nodig zoals bijna alle zw testen en hcg verdubbelt om de 2-3 dagen. En die etos test kun je echt wel vanaf je nod gebruiken, beetje rare HA
miss rare ha, maar je hoort hier wel meer dat de etos test wat later positief aan geeft dan andere testen... zelf heb ik met die testen geen ervaring dus kan ik er niet over meepraten... ik zou gewoon een dig halen met conc indicator of de goedekope van kruidvat.. maar positief is positief hoor..
kan ik me voorstellen.. vindt wel raar dat een ha zegt dat een posi ovu test dan ook genoeg bewijs is.. ik zou ook een zw.test willen als bewijs... logisch hoor.. heb je inmiddels alweer getest?