Hallo dames Ik heb nu al een aantal keer een vals positieve test gehad, en daarom wil ik mijn verhaal toch even met jullie delen. Het gaat om de mat care test die ik via internet heb besteld. Het zijn precies dezelfde testen als die 2 voor 5 van de kruidvat. Ze werken hetzelfde en zien er ook hetzelfde uit. Ik heb er 3 gedaan, en bij alle drie verscheen er binnen de gestelde tijd een streepje. Welliswaar geen dikke, maar hij was te zien. Alleen heel erg vaag (het zou in het vage streepjes topic passen). Nou, toch werd ik stiekem wel een beetje blij dus ik ging bloedprikken (ik werk in een ziekenhuis dus ik kon het even tussendoor doen). Na een uur wachten op de uitslag bleek dus dat er helemaal geen HCG in m'n bloed zat, dus ook gewoon niet zwanger... En dat streepje van vanochtend dan??? (even terzijde, de rode duivels zijn al 3 maanden niet meer langs geweest, dus ik heb geen idee wanneer ik een nod zou hebben, volgende week ga ik naar de huisarts) Verder heb ik ook andere merken geprobeerd, en ook andere testen van mat care. Ik heb verder geen bedoeling met dit topic hoor, maar ik zie vele van jullie zo blij worden van een vaag streepje dat ik het toch even wil laten weten. Ik werd er zelf ook blij van hoor haha... Maar ik ben nu toch echt heeeeeeeeeeeel voorzichtig geworden. .
Jeetje... dat is goed balen ja! Ik heb die testen zelf ook eens gebruikt, maar ik had geen streepje! Nu lees ik dus, dat ik geluk had met een negatieve test!