Even een vraagje.... Ik ben 2 weken geleden gecurreteerd na een zwangerschap van 12 weken. Ons kindje was reeds ongeveer 3 weken overleden. Ik heb vorige week 2 zwangeerschapstesten gedaan welke beide negatief waren dus dat wil zeggen dat ik geen HCG meer in mijn bloed heb. Ook is mijn temperatuur weer normaal. Nu heb ik de afgelopen 3 dg ovulatietesten gebruikt de 1e dag was deze negatief, gisteren kreeg ik bij de 1e test een heel licht streepje en de test later op de dag geen streep. Vandaag heb ik er 3 gedaan welke alle 3 een heeeeeeeeeeel licht streepje aangaven. Ook heb ik gister en vandaag s óchtends een varentest gedaan welke beide varens aangaven. Ik snap hier niets meer van. Kan dit streepje nog afkomstig zijn van mijn vorige zwangerschap?????? Wie heeft hier ervaring mee???? Normaal had ik rond dag 15 mijn eisprong.Ik zit nu op dag 13 maar de vorige keer zat er een duidelijk verloop in de duidelijkheid van de streepjes. Wie kan mij helpen?
Na een miskraam en curretage kan je cyclus in de war zijn. Het kan wel 6 weken duren voordat je weer ongesteld wordt. Dus je kunt er niet vanuit gaan dat je eisprong net als anders op dag 15 is. Een lichte streep op je ovulatietest moet je als negatief beschouwen. Je kunt gedurende je hele cyclus een lichte streep hebben, omdat je altijd LH in je lichaam hebt.
Bedankt voor je reactie. Voordat ik zwanger werd heb ik ook dezelfde ovulatietesten gebruikt en die waren duidelijk negatief wanneer de ovulatie niet in aantocht was want dan verscheen er helemaal niets maar ik denk toch dat het iets met de voorgaande zwangerschap te maken heeft al hoop ik van niet natuurlijk. Heb vanochtend wel weer opnieuw een zwangerschapstest gedaan en die was weer duidelijk negatief dus dat klopt dan wel en temp is ook laag dat wil dan toch zeggen dat de zwangerschaps hormonen verdwenen zijn?
Nog even een update... Ben nu weer bijna een week verder en de streepjes beginnen nu een stuk duidelijker te worden! Op 30 12 bloed laten prikken en HCG waarde zat op 20 dus dat lijkt positief. Weet iemand of deze duidelijkere nog net niet even donkere strepen op een ovulatie kunnen duiden??? Om dat ik mij heb laten vertellen dat zolang er HCG in je bloed zit je geen eisprong / ovulatie krijgt. Heeft iemand hier ervaring mee dus... wel een eisprong terwijl HCG nog aanwezig is of meteen een eisprong nadat HCG net uit je bloed is???