Lieve meiden! Ik hoop ik hier aan het goede adres ben, met al deze testende dames! Ik ben al ruim een week aan t testen mete ovutesten. Hij was donker..maar niet donkerder dan de controle streep! dit duurde 2 dgn. en vanaf toen wel twee strepen maar ze worden nu lichter? Iemand hier ervaring mee? alvast bedankt voor jullie reacties!
Als de teststreep even donker of donkerder is, dan is hij positief. Als hij daarna lichter wordt, is je LH-piek op dat moment al geweest. Zat er geen handleiding bij de testen?
Bedankt! ik snap wel dat hij even donker moet zijn, dat is hij alleen nooit geweest? En volgens mij is het zo dat als je je piek hebt bereikt, hij daarna helemaal geen streep meer afgeeft toch? Bij mij wordt hij alleen maar weer lichter van donderder...( maar niet even donker of donkerder ) Snap je het nog? ha ha ha ha ha ha
Mijn ovulatietesten van Sensitest en Matcare waren eergister en vandaag iets lichter dan de controle lijn maar toch volgens CB digitaal positief..? Gister had ik knal testen. Alleen als de lijn echt lichter is je dus duidelijk verschil ziet is de test negatief. Je hebt altijd wel LH in je urine zitten dus soms kan de test lijn iets donkerder zijn en dan weer wat lichter.
Hoi meiden, Ik gebruik ovutests van babyboom, maar die van mijn worden nooit zo positief als ze in het boekje voorschrijven. Het is duidelijk dat hij donker is, maar nooit zo donker als de controlestreep. Maar ik heb dan wel degelijk mijn ei! Liefs
Dag blonde dame! IK wens je heel veel succes, ik heb er geen ervaring mee..maar het gaat vast goed komen! Ik hoop je snel zwanger bent! liefs