Nou zit hier even te lezen Mamavanbo Ik kan je vertellen heb 1 vriendin gehad die had pas na 4.5 maande zwanger te zijn een positieve test echt waar!!! lieg ik totaal niet om. maar heb ook weer een nicht die 2 weken later ongesteld werd. Maar je moet doen juist wat jou hart zegt en wat je zelf wilt. Wat jij denkt wat verstandig is om nog even te wachten om naar de HA te gaan of dat je nog even wilt wachten om toch nog een keer een test te doen. Maar mag ik vragen welke testen je allemaal gebruikt hebt??
oke ja ze zeggen dat dat ook goeie testen zijn Ik zelf heb die van clear bleu gebruikt. Misschien dat je andere soort test kan kijken als je toch een keer een test nog wilt doen .
ja dat kan ik wel proberen. het rare is dat al die testen van kv wit bleven buiten die van gisteren, daar staat nu wel een heel licht lijntje natuurlijk ver buiten afleestijd. maar die andere hadden dat niet. ach ja we zien wel
ik geloof er niet meer in deze morgen twee negatieve testen, een van kv en eentje van clear blue met indicator.
Hè wat balen, mamavanbo.. Nu ga je eindelijk testen en dan is het negatief én ben je niet ongesteld.. Nog steeds geen échte duidelijkheid he. Sterkte!!