Zouden jullie mij kunnen helpen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bo88, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo88

bo88 Lid

18 nov 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lieve mensen,

Mijn man en ik zijn net een maand bezig proberen zwanger te raken, en mijn eerste dag van me laatste menstruatie was 09-11 nu zou ik (volgens de berekening) volgens mij afgelopen maandag ongesteld moeten worden (wat dus nog nie het geval is ) Of reken ik helemaal verkeerd?
    Je rekent je cyclus tog vanaf je eerste dag van je laatste ongesteldheid??
    Heb nu al een paar testen gedaan allemaal negatief.
    Kan het tog zo zijn dat ik zwanger ben? Of kan ik dan nu niet negatief testen?
    Sorry dat het zo langdradig is maar ik ik zou zo graag jullie mening willen..

Liefs Bo

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Je cyclus begint idd op de 1e dag dat je helderrood bloed verliest.

Dat je nu nog niet ongesteld bent wil niet persé zeggen dat je zwanger bent. Je lichaam moet het nu allemaal zelf gaan doen en het kan dat je dan niet meteen na 28 dagen ongesteld wordt.

Bij iedereen is dat weer anders. Bij mij duurde het bv 114 dagen voordat mijn 1e ongi kwam. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het bij jou ook zo lang zal duren hoor! :p

Afwachten is het enige wat je kan doen. En ja; ik weet dat dat moeilijk is :(:)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben je net met de pil gestopt of niet?

Heb je, mocht je net met de pil gestopt zijn, al een natuurlijke menstruatie gehad of was dit nog je laatste pilbloeding?

Het kan na het stoppen van de pil namelijk even duren voordat je natuurlijke cyclus weer op gang komt. Je natuurlijke cyclus hoeft dan namelijk niet meteen 28 dagen zijn, maar kan ook veel langer duren.

Bij mij bijvoorbeeld kwam, nadat ik -tig testjes had versleten, de eerste natuurlijke menstruatie pas na 126 dagen!

Ik zou als ik jou was, over een aantal dagen gewoon even weer een testje doen. Je zou zwanger kunnen zijn, maar het zou ook kunnen zijn dat je last hebt van een onregelmatige cyclus door de pilstop!

Deel Deze Pagina