Hallo meiden, Ik heb jullie advies nodig. Ik heb nu 2 dagen zere tepels. Verder doen mijn borsten niet zeer. Heb ook al bijna 1,5 week ongi krampjes in mijn lies en onder mijn schaambot. Ik heb dit normaal gesproken nooit! Heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief. kan het zijn dat ik toch gewoon ongi moet worden of was ik te vroeg met testen. Ik hoor graag jullie ervaringen. Liefs Que
Hoi , Heel herkenbaar dit , ik heb er op dit moment ook last van. Het zijn echt alleen m'n tepels , en de rest van me borsten heb ik ook geen last van.. Ik weet niet hoelang je al bezig bent voor een kindje en hoelang je al van de pil af bent ? Als je pas gestopt bent , kan het zijn dat je daar wat bijwerkingen van krijgt.. Waaronder dus , zere tepels. Laten we het tegendeel hopen , en ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een testje doen ! You never know ........... Suc6 meid !
We zitten nu in maand 9 en ben al 2 jaar van de pil af. Dus gelukkig wat dat betreft kan het niet ontpillen zijn. hihihihihihi
Onee dat zeker niet dan.. Hmmm dan zou het wel is zo kunnen zijn dat je zwanger bent meid ! Zoals ik al zei , doe over een paar dagen nog een testje.. Suc6 !
ik ben nu 28 dagen overtijd tov mijn vorige cyclus en ook mijn tepels doen ongelofelijk veel pijn......Dit heb ik overigens pas sinds een week en als ik er nu zo over nadenk terwijl ik dit typ had ik dat de vorige keer ook en toen werd ik een week later ongesteld.....Mmmmm, hoop voor jou natuurlijk dat het betekent dat je zwanger bent.....Voor mij hoop ik dat het idd weer betekent dat ik ongesteld wordt....kan ik eindelijk beginnen aan ronde 3 na een cyclus van nu inmiddels alweer 66 dagen!
Vorige maand had ik ook enorm veel last van pijnlijke en gevoelige tepels en bij mij betekende het dat ik ongi werd..
hier ook zere en lijkt wel bijna opgezette tepels. Aan de ene kant wil ik vandaag wel een testje doen, aan de andere kant voel ik gewoon dat de ongi er aan staat te komen. Balen, balen, balen!
Ik moet vandaag ongi worden maar ik heb al 2 weken het gevoel dat ik ongi moet worden en dat blijft maar weg. had gister een test gedaan maar die zei nee...... Was misschien te vroeg en ook niet met allereerste ochtend urine. Ben vandaag wel een beetje prikkelbaar dus hij zal er dan toch echt weer aan gaan komen.........
@ Que: balen weer he! Laten we hopen dat het ons volgende maand meer gegund is! Ik voel het ook echt aankomen hoor. Heb vorige week veel te vroeg negatief getest en steeds maar gehoopt dat ik een leuk kerstnieuwtje zou hebben. Maar ik voel zo sterk dat ik ongi ga worden, weet zeker dat ik er misschien nog een dag op moet wachten of niet, maar komen zullen die devils. @ sjanienu1: gefeliciteerd!