Vandaag moeder voor moeders langs geweest.. die doen zoals altijd ook een test en die knalde echt vergeleken met de andere van vorige week in mn oude topic..http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/483861-help-zwanger-niet.html Heel blij durf ik nog niet te zijn omdat de vorige op 12 nov in een mk eindigde. Maar ik ben in ieder geval blij dat het gelijk weer raak was.
Ik heb met mijn zoontje ook mee gedaan en vorige zwangerschap ook... Is maar een kleine moeite en je kan er andere mee helpen en gelukkig maken... Ik raad het iedereen aan!
Ik heb vrijdag m'n intake van MvM, ben benieuwd naar m'n test Die van jou ziet er iig goed uit! Gefeliciteerd!!
Oh wow wat fijn voor je! Bizar: ik heb 3 dagen na je een mk gehad bij 8 weken. Ik heb weer dat gevoel alsof het raak is. Hcg is uit mijn lijf (in ziekenhuis geweest) en ik had ook weer een groot ei afgelopen weekend en naar alle waarschijnlijk dus een eisprong. Gek he? Had. Jij het gevoel ook weer meteen? Gefeliciteerd meid!