Dames een vraagje. Gisteren deed ik een test van kruidvat merk. Hij is positief maar heb toch mijn twijfels omdat controle streep helemaal links staat tegen de rand van te test. Test streepje staat wel op de goede plek maar dan is het toch nog steeds ongeldig? Wij zijn niet bewust bezig om zwanger te raken dus kom vannacht niet slapen van de zenuwen. Vanavond weer een test halen en nog eentje maken, maar ja dacht misschien weten jullie of die test ongeldig is? Alvast bedankt!
Heb het geprobeerd maar lukt echt niet. Maar weten jullie wat ik ermee bedoel? Controlestreep staat helemaal links, raar. Pffff geloof dat mijn bloeddruk nu 200/200 is haha
Je moet hier onder op plaats reactie klikken Dus niet op. Snel reageren En dan staat er een paperclipje
Misschien is test strip gewoon verschoven . En idd reageren in het grote vak , paperclip, bestand toevoegen , uploaden et voila
Het test streepje wat jij ziet staat veel te ver weg en ik denk dus dat je test negatief is. Hoe ziet de test eruit als je hem sloopt?
Haal het omhulsel er eens om weg? En maak daar eens een foto van? Ik denk ook dat deze test ongeldig is en je het dus het beste als negatief kunt beschouwen. Even een nieuw testje doen.
Ik hoop dat die negatief is, denk dat ik vanavond voor de zekerheid nieuwe test maak. Kindje is natuurlijk welkom maar liefst pas over paar jaar.