Dit is pas mijn eerste stop-maand dus ik ben er nog geen expert in Ik heb netjes vanaf dag 11 ovu-strips (sensitest) gebruikt en op dag 17 NM begon deze licht te verkleuren. Dag 18 NM was deze vrij donker (niet zo donker als de testlijn) en dag 19 VM al beduidend minder. Dag 19 NM bijna niets meer zichtbaar. Ik zou dus denken dat mijn ei op dag 19 geweest is (1 dag na de donkerste ovu test). Nou ben ik ook sinds een weekje aan het temperaturen en dat is steeds netjes 36.6/36.7 (bij het wakker worden, nagenoeg zelfde tijd). Echter had ik vandaag verwacht dat de temperatuur dus hoger zou zijn, maar deze was weer 36,7. Vreemd? Of zit daar meer tijd tussen? Misschien nog meer mensen met voorbeelden wanneer de temp omhoog ging na een positieve ovu test?
hoi, inmiddels is mijn kleine al 9 maanden maar ben toen behoorlijk bezig geweest met zwanger worden, want hoe sneller hoe leuker. ik was ook gelijk begonnen met het bij houden van de dagen in mijn agenda en de tests. ik had meestal twee dagen een lh piek en twee dagen erna ging mijn tempratuur omhoog. ongeveer 14 dagen na je lh piek begint je menstruatie en zakt die dag je tempratuur weer. als je tempratuur gestegen is ongeveer 37 dan betekent het dat je eisprong voorbij is.
de kleurtjes van de streepjes maken niks uit hoe donker of licht ze zijn. bij mij waren de kleurtjes altijd verschillend van de twee lijnen ook vlak voor de eisprong. zo zag ik het tweede lijntje zowat niet en zo was hij positief.
Dank jullie wel Vanochtend was mijn temp inderdaad iets hoger. Ipv 36.6/36.7 was deze 36.8/36.9 dus ik neem aan dat zoals mijn ovu sticks al aangaven dat op dag 19 mijn eisprong geweest is. Ik blijf voorlopig temperaturen, nu kunnen we enkel nog wachten...