Mijn ovu test ziet er ongever zo uit als jou 1ste test.... Enne....volgens mij ben jij harstikke zwanger ik zie de streep op je zwangerschapstest iig heel erg duidelijk! Alvast (een voorzichtige) gefeliciteerd! Hoop dat mijn test ook zo is als ik ga testen. Probeer t zo lang mogelijk uit te stellen
gefeliciteerd dames waarbij het wel een pos zwangerschapstest is geworden! hier afgelopen woensdag een pos ovutest 1w na de ovulatie. 2 keer een zwangerschapstest op wo en do gehad die pos opdroogde. (bij testen die dat normaal nooit deden) daarna alleen nog negatieve zw testen... as donderdag mijn NOD.... het kan nog, maar ik heb weinig hoop.... als ik hier zie dat een pos ovulatietest binnen een paar dagen een pos zwangerschapstest laat zien... he mexican al durven testen?
@margreetmv2: je zit nog behoorlijk ver van je NOD hoor. Ik zit er maar 1 of max 3 dagen voor. Dus er is nog hoop...
Vanmorgen getest met ETOS zwangerschapstest: zie album. Volgens mij is ie positief maar ik vind de controlelijn niet helemaal ok. Kan zijn dat de test niet goed gegaan is? Wat vinden jullie? (ga ook even vragen in topic vage zw-testen)
mikki80 ik heb je testjes bekeken en er is geen twijfel over mogelijk! zwanger! waar twijfel je aan? ik weet dat ik inderdaad nog van de NOD vandaan zit, maar omdat ik woensdag toch echt pos opgedroogde testjes had, had ik verwacht toch wel ergens deze afgelopen dagen weer wat positiefs te gaan testen.... maargoed ik gun mezelf iedere ochtend een test (afwachten en niet testen gaat gewoon niet...)
@margreetmv2: kan me voorstellen dat je hoopte meer positief te testen. Gewoon blijven testen ! Hoe dichter bij NOD, hoe meer hcg, hoe beter het resultaat (net of ik de expert ben haha). Ik kan het gewoon niet geloven. Daarom ben ik nog een beetje voorzichtig. Als ik dinsdag nog positief test en niet ongi ben geworden, dan geloof ik het echt. (stiekum denk ik natuurlijk al wel een beetje dat ik zwanger ben... )
Nou Mikki volgens mij moet je het al vieren (niet met alcohol natuurlijk ) want zo te zien ben je hartstikke zwanger. Gefeliciteerd en geniet er van
Hey dames! Mikki, ik heb je foto bekeken en ik zie toch ook echt een tweede streep hoor ! Super meid! Margreet...nee, ik heb nog niet durven testen. Gisteren wel een ovutest, maar die bleef echt witter dan wit. Dan kan ik zelfs al een beetje teleurgesteld zijn, erg he? Maar ja, het was gisteren dag 24. Ik had nog even gekeken, ik ben trouwens iets later dan jij, ik had op 7 nov mijn eisprong, 14 dagen erbij is 21 nov, dus 22 nov NOD, dat is pas volg week zaterdag. Het kan dus nog alle kanten op. Margreet, heb jij al iets van symptomen wat kan lijken op een eventuele zwangerschap? En meiden die zwanger zijn, hadden jullie hele duidelijke symptomen? X mexican
hoi mexican. ik voel niks...... de sensitest van vanmorgen is negatief... behalve als ik hem tegen het licht hou... ( ) zie ander draadje.... shit dat je ovulatietest neg is... het zegt geen zak, maar het geeft toch angst dat het wel wat zegt...
Ja Margreet, dat gevoel krijg ik er dan wel bij! Maar ik probeer ook maar in mijn hoofd te houden dat het enige wat uitsluitsel kan geven, een zwangerschapstest is. En daarvoor is het nog net te vroeg. Of ik moet een test hebben die 6 dagen van tevoren kan testen,maar die heb ik niet, wel 1 die 4 dagen kan. Maar ik denk dat ik ga proberen het vol te houden tot NOD. En Jij? Ga jij het volhouden? Vorige ronde hield ik het niet vol, 4 dgn van tevoren getest, ook met sensitest. Witter dan wit, later nog 1, ook witter dan wit. Om 4 dagen later dan verwacht ongesteld te worden
Bedankt dames voor de felicitaties. Kan het nog steeds moeilijk geloven! Vanmiddag tegen uur of vijf een digitale test van CB gedaan en die geeft aan: zwanger! Pfff, ben blij! @mexicang: je kan nog zat positief testen. Hoe ver zit je nog van je NOD? Ik heb/had niet echt veel verschijnselen: zere borsten, buikpijn, afscheiding net als altijd als ik ongi zou moeten worden. Wel was/ben ik extreem moe. Vorige week lag ik er om een uur of acht al in.... Nu dus nog steeds moe, steken in borsten, beetje duizelig. Succes allemaal!
Mikki! Gefeliciteerd! Als je het zo ziet staan, is het wel heel echt he? Lekker gaan genieten nu he? Mijn eerste menstruatiedag was 23Okt, 7 Nov eisprong gevoeld en dag ervoor pos test. Daarbij de 14 dagen LF optellen en dan kom ik op NOD 22 NOV. Zaterdag dus. Na vandaag nog 4 dagen voor NOD. Een eventuele gevoelige zw.test zou dus kunnen,maar ik ga proberen ijzersterk te zijn Alleen bijkomend probleempje: ik moet morgen een foto laten maken van mijn nek, waar ik momenteel heel veel klachten mee heb.... Kan dat, als ik zwanger zou zijn, nu al kwaad en moet ik dat melden? Vandaag overigens minder last van krampen in mijn onderbuik, wel meer gevoelige borsten. Oowww dat wachten... Groetjes!
meiden Had een vraagje kan het ook zijn dat je ovu test steeds positiever wordt als er meer hcg hormoon in je bloed zit. Had gisteren een ovu test gedaan en teon was het een licht streepje en nu is het een mooi donker streepje nog niet zo donker als de controle steep mar scheelt niet veel. Liefs
Hier precies hetzelfde! de 13e licht streepje en vandaag met ochtendurine een aardige donkere streep. Zou het nou echt zo zijn?
Ik ben zwanger en had ook lichte strepen op de ovutest net voordat ik positief testen met zw testen. Het wil natuurlijk niks zeggen, maar gister weer een ovutest gedaan eigenlijk meer voor de gein en daar stond een dikke vette 2de streep die nog donkerder was als de c-streep. Maar wat er al gezegd word het is natuurlijjk geen zw test!
ccwomen; precies wat je zegt, het is geen zw.test. Heb een foto in me album van de 2 testen.. moet zeggen dat ze in het echt wel duidelijker zijn maar krijg ze niet scherper. Waren ze bij jou ook zo?
Hey allemaal! Ik test nog iedere dag met een ovutest,maar echt donkerder worden ze niet hoor. Gisteren zat er een licht streepje naast de controlestreep,maar geen overtuigende streep. Ik test meestal in de middag, rond een uur of 14.30. Maakt het tijdstip nog iets uit? Als ik erbij nadenk is het bijna zonde en gekkenwerk dat ik er nog iedere dag na mijn eisprong een ovutest tegenaan gooi.... Ik wou dat ik de discipline op kon brengen om toch echt te wachten met testen tot NOD, of vlak na NOD. Ik heb nog wel altijd het gevoel dat de red devils zullen doorbreken. Nog 3 dagen!