Hey alieke ik heb mijn testen ook zo ze zijn nog niet donkerder als het controle streep. En hier ook nog geen ongi te bekennen
Alieke.... wat goed zeg! Gefeliciteerd! Hoeveel dagen voor NOD heb je positief getest? Of was je NOD al voorbij? Groetjes, mexican
Nou mijn cyclus was heel erg verschillend, dus ik was uitgegaan net als mijn vorige. 45 dagen dus.. Blijkbaar was die niet zo lang dus is die al geweest :-D Toch heb ik rare steekjes in me lies, maak me daar wel een beetje zorgen over
Arieke dat is heel normaal. Waarschijnlijk is het bandenpijn is juist een goed teken. Je baarmoeder is aan het groeien. Gefeliciteerd en nu lekker genieten meid!
Ik heb weleens gehoord dat die steekjes erbij horen. Ik hoop dat je enorm gaat genieten. Ik test al 3 dagen met ovutesten om te kijken of het teststreepje al wat donkerder wordt en het lijkt met kleine beetjes te gaan. Maar ik stel me er maar niet teveel bij voor. Ik doe die ovutest trouwens rond 14.00u, kan ik om te kijken of er hcg aanwezig is, beter de ochtendurine gebruiken?
Aylin; dankjewel voor de gerustelling meid Mexicang; Ik heb ochtend urine gebruikt, want dat schijnt beter te zijn voor een zw. te testen maar voor eisprong hoeft dat juist weer niet.
Nee bij mij was de t-streep nog donkerder als de c-streep! Zelfs nog donkerder als toen ik positief testen met mn eisprong... Vanmiddag nog eentje gedaan voor de gijn en dat was niet eens met geconcentreerd urine en de t-streep knalde eraf!
Alieke,wat een lekker snel antwoord! Dan ga ik morgen een ovutest met ochtendurine proberen te doen. Maar kan ik dan niet net zo goed een zwangerschapstest doen,ondanks dat ik nog voor NOD zit? Ik zie er dan geen verschil in. Of heeft een zw.test meer hoeveelheid hcg nodig dan een ovutest omdat een ovutest het verschil hcg/lh niet 'herkent'?
Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! En die pijntjes ken ik....heb telkens rugpijn en soort ongi pijn maar heb al gelezen dan het erbij hoort! Nou geneit van je zwangerschap!
Meiden heb jullie topic gevolgd. Heb vanmorgen een ovu test gedaan en kreeg een lichte tweede streep. Hij is wel duidelijker dan een negatieve ovu test... Maar ja het zegt nog niks nog 6 dagen tot mijn nod....
Hallo dames, Wat leuk dat mijn gestarte topic zoveel zwangere oplevert haha Allemaal gefeliciteerd! Mijn testen waren niet donkerder dan de controlestreep. Dat werden ze pas op nod. Heb 3 dagen voor nod dik posi getest met kruidvat en toen was de ovutest de helft van de controlestreep. Paar dagen na nod nog een ovutest gedaan en de t-streep was gewoon ROOD! Als je ovutesten gebruikt voor zw-test dan wel met ochtendurine doen he. Is beter omdat je dan de HCG meet. Liefs
Hi! Nou, ik verwacht er niks van deze keer, de ovutest van vanmorgen geeft zo'n licht streepje.... Als er hcg zou zijn, zou die ochtend-ovutest toch donkerder moeten zijn. Ik ga mij maar eens serieus instellen op de red devils
@Tinkerbell mijn test van gister is zo donker als jou laatste test van de foto met al die testen. Maar ja mijn nod is pas over 6 dagen... Ik weet ook dat dit geen zw test is maar je krijgt toch een beetje hoop.
Als je ovu test wilt doen ipv zw test voor je nod.. Hoelang van te voren kun je daarmee beginnen? Ik moet bv nog 9dg. Zou het iets kunnen aangeven? heeft het zin om dat te doen of als je ovu wilt gebruiken hiervoor moet je dichter bij je NOD zitten?
Mijn ovutest van vandaag, niet met ochtendurine, maar een uur of 2 later, was wat donkerder dan die van gisteren. Ik zie dat de ovutesten steeds wat donkerder worden, alsof er een naderende eisprong aankomt zeg maar. Maar ja, ik ben nog niet ongesteld. Dus stiekem een vroege test gedaan, maar nee, deze is hartstikke negatief. Dus ja, klopt dat ovutesten voor NOD wel helemaal...? Hier waarschijnlijk helemaal niet!