Ik heb gisteren een test gedaan met een ovutest als zwtest en de teststreep knalt er vanaf. Vandaag zou mn nod zijn maar geen druppel bloed verloren hihi Genoeg kwaaltjes! Bij de verloskundige geweest voor advies en die zegt ook dat ik gewoon zwanger ben! Dus je kan wel degelijk positief testen met een ovu test als zw test! Maar ik las ergens eens dat het teststreepje wel donkerder moet zijn dan de controle streep. Dan pas kan je deze als positief voor zwangerschap beschouwen. Foto staat in mn ablum by the way
@ Denise : Hoi Denise. Ik weet niet of het een domme vraag is, maar hoe kun je de ovutest gebruiken als zwtest zoals jij zei? Ik heb nu 3 dagen achter elkaar ovutesten gedaan, en beide 3 dagen is de controle streep zeer sterk, en de test streep licht, wat wil dit zeggen? Groetjes Nini
Ik heb ook een ovu test gedaan die positief is. Maar de zw. test is negatief. Heb verder ook geen zw. verschijnselen dus ik zal wel weer zo'n uitzondering zijn die positeive ovu testen heeft voor haar NOD maar niet zwanger is hahahaha
Bij mij was er gister niks te zien! Gelukkig maar, gek genoeg, maar dan kan ik ook geen valse hoop meer bij mezelf creëren, haha! Pffffff.... ik WIL het zo graag! (sorry, moest er ff uit)
Miepie ik ook! Ik had me er al bij neergelegd dat het niet gelukt is maar de ovu testen van de afgelopen dagen tonen elke dag een donkerdere ovu test aan. Maar dat kan net zo goed niets betekenen toch? Maar weet iemand of het dus ook andersom kan. wel positieve ovu testen geen zwangerschap?. Maak mezelf gek nu :S .
Ik ga ook van de week een ovu testje wagen! ik moet dinsdag ongeveer ongi worden! wanneer kan ik de test het beste doen? groetjes judith
Hou Judith, ik heb nu zo een 3 dagen een ovu test gedaan maar moet er ook nog 3 tot mijn NOD. Zo kan ik een beetje nagaan of er een stijgende lijn waar te nemen is. Maar ik weet alleen niet of het ALTIJD iets betekent, ik verw8 namelijk niet zwnager te zijn maar de lijn wordt toch al elke dag donkerder. Hopelijk komen er ook nog wat ervaringsdeskundigen reageren.
Ikke in de ochtend maar niet met de eerste urine. Die van gister wel. Die van vandaag niet maar wel in de ochtend (het 2de plasje )
ik heb vanaf eergisteren ook iedere dag een ovulatie test gedaan, en hij word steeds donkerder hij is nu bijna net zo donker als de controle streep. ik heb vanmorgen ook een zw test gedaan maar deze was negatief, maar ik ben nog 6 dagen voor mijn nod. maandag ga ik weer testen. XXX Gusam
Hallo, ik ben nu 3/4 dagen voor NOD en de laatste 4 dagen gaven de ovulatie testen gewoon een licht streepje aan (zoals altijd) , werd niet echt donkerder, en ZWtesten (2) gaven negatief aan. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik niet zwanger ben?
@ Mencintai: Ik heb precies hetzelfde wat jij beschrijft .. En ook alleen maar negatieve zw testen Ninii
Hey allemaal, Mijn ovutests worden ook donkerder. Ze geven altijd wel een licht streepje bij mij, maar sinds een dag of 2 lijken ze donkerder te kleuren. Heb ook wel wat symptomen die op zwangerschap lijken, maar het kan voor mijn gevoel net een komende menstruatie zijn. Alleen ik doe mijn ovu tests altijd met avondurine. Misschien toch maar eens 's morgens doen. Wie weet knalt de streep er dan vanaf. Ze worden bij mij namelijk nooit net zo donker als de controlestreep, maar ik weet zeker dat ik ong 10 dagen geleden mijn eisprong heb gehad. Ik kan niet wachten!
Ik was hier ook wel benieuwd na en kon het nu zelf testen Ben nu ruim 5 weken zwanger en 10 dagen na NOD. Zwangerschap geeft een vette lijn en de ovulatie test ook. Inderdaad zeker net zo donker als de controle lijn. Rond mijn ovulatie kleurde de lijn veel minder aan!
Nou, mijn eerste ronde met ovulatietesten is goed gelukt! En omdat ik er nog 1 over had, heb ik die gisteren eens geprobeerd. Gewoon, eind van de middag, uurtje of half 6: een onwijze knallende streep! Ik dacht eerst dat ik m op z'n kop hield omdat de teststreep zoveel donkerder was dan de controlestreep en dat had ik nog niet meegemaakt! Maar volgens mij werkt het vooral zo dat je na je NOD een ovulatietest ook kan lezen als een zwangerschapstest, ter verificatie.
Hallo meiden ik test nu al 9 dagen 2 x per dag zowel smorgens ochtend urine als savonds met een ovu test harstikke dik pos maar de zw testen zijn nega ik voel me wel zwanger en heb allerlij symp en ongi is nog steeds uitgebleven normaal op de dag of smorgens als ik uit bed ko ongi kan klok erop gelijk zetten maar nu niet zou het zo kunnen zijn dat een ovu test minder hcg nodig heeft om pos aan te geven zal ff de ovutest hier neer zetten