We gaan voor een tweede en zitten net in de eerste ronde, dus heb ook nog geen idee hoe deze cyclus voor mij zal gaan lopen ivm ontpillen, hoop op een regelamtige cyclus (heb ik over het algemeen wel mijn langste cyclus was 30 dg zonder pil). Ik heb ovutesten gekocht omdat ik dat fijn vind om mn ei mee te spotten en ik wilde ze deze maand dus gaan gebruiken om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb, maar is dat sowieso wel nuttig in de eerste cyclus, aangezien mijn lijf misschien nog een beetje in de war is? En wanneer kan ik dan het beste beginnen? Normaal gesproken zou ik mijn ei rond dag 14 hebben maar ik voel af en toe wat steekjes in mijn eierstokken en ben opeens bang dat ik een vroege eisprong krijg.. Zit nu op dag 5 dus lijkt me nog een beetje vroeg toch om nu al te gaan testen? Ik wilde op dag 10 gaan starten maar kan misschien beter op dag 7 al beginnen? Wat denken jullie? Ik heb er 15 in huis dus meer dan genoeg lijkt me..
Hey Luca, Ik had vorige maand hetzelfde, pas net weer cyclus op gang na de bevalling en borstvoeding en was voor de zekerheid vroeg begonnen, rond dag 8. Wilde graag weten of en wanneer ik mijn eisprong zou hebben. Wij willen ook voor een 2e gaan.. Grappig, onze meiden schelen maar 12 daagjes zie ik Ik zou gewoon ook op dag7/8 beginnen! Succes
Ros, bedankt voor je reactie Ga denk ik maar inderdaad dag 8 beginnen om hem niet te missen. Hihi we zitten ook bijna op dezelfde cyclusdag, vind jij het ook weer zo spannend? Ik dacht van tevoren dat ik er nu veel minder mee bezig zou zijn maar dat is dus niet het geval Ben er nu alweer de hele dag mee bezig en ik zit nog niet eens in de vruchtbare periode, dan worden die laatste 2 weken vast weer errug lang
pff ik ben er veel meer mee bezig dan de 1e keer, gek hoor! natuurlijk hebben we al een kindje, maar daardoor weet je ook meer wat het is en hoe graag je het weer wilt.. toch? vorige keer had ik het geluk dat het in 1x raak was, zo fijn! weet dat dat geen enkele garantie is maar toen ik na vorige maand ongesteld werd baalde ik wel echt enorm :S die 2 weken afwachten zijn echt langggg inderdaad en je denkt toch steeds; misschien is het wel raak?! dus echt een domper als het dan toch niet zo is.. overigens ben ik nu ook veel te ongeduldig, vind het nog zo lang wachten tot we weer 'bezig' kunnen gaan nu in 'ronde 2' dus was jij vorige keer snel zwanger?
Vorige keer in de tweede ronde, gelukkig ook heel snel Maar weet ook nog wel uit die eerste ronde dat ik echt overal last van had en zeker wist dat het raak was terwijl het niet zo was Hoop dat het nu minder is.. Hoewel gister schreef ik mijn hoofdpijn al toe aan het ontpillen en toen ik erover nadacht bleek dat ik eigenlijk vanochtend pas mijn eerste pil weer zou moeten nemen na de stopweek dus dat lijkt me stug want ik ben pas na vandaag officieel 'van de pil af' natuurlijk
ja je kan jezelf echt gek maken door er te veel op te gaan letten.. terwijl ik dacht dat ik dat écht niet deed deze keer, maar ik voelde van alles dat ik herkende als zwangerschapssymptomen, en voelde me echt zwanger! dus naast teleurgesteld ook gewoon heel erg verbaasd dat ik me toch zo had vergist toen ik vorige keer zwanger was voelde ik voor mijn NOD eigenlijk niks bijzonders qua symptomen dus eigenlijk moet ik er niet zo op letten anyways, nogmaals succes, zou leuk zijn als we beiden binnenkort goed nieuws hebben
hihi inderdaad Ik duim voor je hoor! Ik had nu de ronde hiervoor nog de pil, maar die had ik een paar keer vergeten (was het ook al zat om m te nemen ), en we hadden 1x seks gehad en de dagen daarna oelde ik van alles in mijn lijf gebeuren, dus vermoedde een eisprong. Dus ik hoopte eigenlijk op geen ongi haha maar die is helaas toch gekomen. Ik had wel op de dag voor mijn ongi een test gedaan (had ze net binnen wilde ze uittesten) en ik kreeg een heel vaag streepje. Dus dat gaf me echt hoop maar helaas de dag erna ongi. Streepje is nu ook weg maargoed dit is pas de officiele eerste ronde dus daar richten we ons maar op hihi Ik moet me ook weer even in gaan lezen over afscheiding enzo, ben het allemaal deels vergeten en moet mijn eigen lichaam weer even ontdekken. Succes Ros!
ah.. ja je denkt toch; stel nou dát? vage streepjes is ook zoiets, bij de vorige zwangerschap niet gehad, maar afgelopen maand heb ik ook een paar keer een vaag streepje gehad maar het was dan toch niks.. moet ook wel zeggen dat ik naar de test tuur als een bezetene maar thanks, ik duim ook voor jou