Ovutesten. Geen ervaring mee

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rinskeeeeh, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi

Ik heb verder geen ervaring met ovulatietesten maar heb er nu 3 gedaan.
    Bij de eerste twee werd er geen streepje sichtbaar in het tweede venster. En bij de laatste lijkt er een licht streepje te zien
    Kan iemand me vertellen wat dit betekent?
    Tips zijn ook welkom

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,4 KB
      Weergaven:
      2
  2. samaa

samaa Niet meer actief

Licht streepje zegt niks. Pas als het streepje even donker of donkerder dan de controlestreep is, is ie positief. Gedurende je cyclus schommelt je LH en kunnen lichte streepjes of witte testjes ontstaan. Gewoon Door testen tot ie echt positief is

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Lh wordt met ovutesten gemeten, dit is altijd aanwezig in je lichaam, dus een ovutest zal je hele cyclus iets laten zien.

Het kan gedurende de tijd wel oplopen naar steeds duidelijker
    Maar ook dat hoeft niet.

Wat is je cyclus en welke dag zit je nu?

4. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dit waren mijne

5. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben deze ronde, voor het eerst gestart met ovulatie testen.
    Een zw test doe ik met ochtend urine is dat ook voor ovulatie test het beste??

6. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van ovulatietesten zeggen ze dat je deze beter niet met ochtendurine kan doen. tijdstip maakt volgens mij niet zoveel uit, belangrijk is wel om ongeveer 2 uurtjes van te voren weinig/niks meer te drinken

7. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort