Hoi allemaal, Maandag staat er een ingreep op het programma, waarbij ik onder narcose moet. Ik heb voor de zekerheid even getest, want als ik zwanger ben, blaas ik het af. We zijn al meer dan twee jaar bezig voor een tweede kindje, dus de kans dat het raak is, is klein. Ik moet dinsdag/woensdag ongesteld worden en ben dus veel te vroeg. Maandag doe ik er nog 1 voor de zekerheid, maar ik dacht stel dat ik nu zie dat ik zwanger ben, dan kan er misschien iemand anders voor me in de plaats. Nu heb ik de test gedaan van kruidvat. Ik denk dat hij negatief is, want er is geen plusstreep zichtbaar. Alleen nu zie ik waar het plusstreepje moet komen te staan, de contouren van de lijn, maar dan alleen aan de bovenkant. Het zijn de buitenste contouren van de lijn. Eigenlijk aangegeven door 7 stippeltjes. 5 aan de ene kant en 2 aan de andere. Zou dit nu toch wat zeggen? Herkent iemand dit? De lijn is dus niet blauw gekleurd.
je zou eigenlijk kruidvat 2 voor 5 euro moeten halen die zijn een stuk duidelijker en gevoeliger. Ik hoop voor jullie dat je zwanger bent. suc6
Zijn de winkels vandaag gewoon open dan? Ik zag gisteren geen twee voor 5 euro. Maar misschien niet goed gekeken.
Ook op kruidvat.nl zie ik de testen 2 voor 5 euro niet staan. Weet je zeker dat ze die nog in het assortiment hebben?
ze zijn er zeker nog hoor..zijn witte doosjes met 2 tesen erin...die zou ik echt ff doen..die zijn veel duidelijker dan die plus testen...hopelijk is het raak
Het voelt een beetje dubbel hoor.Ik wil natuurlijk heel graag dat het raak is, maar zou ook enorm blij zijn als die ingreep achter de rug is. Ik kijk straks even of ik naar de kruidvat kan gaan.
Let wel op dat een aantal kruidvat vestigingen aangepaste openingstijden hebben vandaag. De testen zitten met 2en in een wit doosje. Succes met testen en ik hoop dat ie positief is.
Hallo allemaal, Vind het niet zo nodig om een nieuw topic aan te maken, dus ik dacht..ik zal mijn vraag hier even stellen. Heb een vraag over de Kruidvat zwangerschapstesten (2v5). Als deze negatief is, blijft er dan toch altijd een soort van schaduwachtig streepje te zien (waar de roze streep eigenlijk moet komen?) Het is namelijk niet roze, maar als ik hem helemaal op zijn kant in het licht draai, dan zie ik wel de plek waar de streep moet komen, of... Ik hoop dat iemand me kan helpen, kan het niet zo goed uitleggen. Alvast bedankt! Groetjes
Ik heb dat nooit gehad, wanneer het negatief was was dat ook echt wit, maar er zijn ook andere verhalen....
Ja, die heb ik ook heeeeel vaak gehad! en alle keren was ik niet zwanger !!! Ik heb voor de controle eens een test gedaan vlak voor mijn eisprong (en dus net na menstruatie) en ja hoor!! Weer zo'n streepje! Die KV komen er bij mij niet meer in!
morgen of over 2 dagen nog een keer testen? volgens mij zijn ze meestal gewoon omowit als hij nega is...maarja ik sta nergens meer van de kijken..sommigen krijgen heel heel heeel licht een strepje en blijken toch niet zwanger.