Ik heb net weer een ovutest gedaan en hij is inderdaad net zoals die van gisteren. Dus net voor de zekerheid ook maar even geklust
Hoi ja we hebben ook die testen gebruikt, en het was meteen raak. om de dag hebben we toen gevreeën. als ik die testen zie dan is nu je ovulatie
@ Onskleintje: We hebben voor de eisprong om de dag gevreeen, maar sinds hij echt positief is, toch maar elke dag . Voor de zekerheid!
Ik heb ook de ovu-testen van Kruidvat. Vanaf welke dag beginnen jullie met testen? Ik ben afgelopen zondag (7/3) ongesteld geworden en ga er van uit dat ik voor het weekend al weer kan gaan klussen (tenminste mijn man hoopt t ). Ik ben 1 maart gestopt met de pil, dus kan ik de testen al wel gaan gebruiken of niet? En zo ja welke dag dus? Liefs, Duveldraakje
Ik heb nu 4 testen gedaan. En bleek rond het goede tijdstip te zijn. Ik doe vanavond mijn laatste test, ik wil zien of hij nog steeds zo donker is als afgelopen 2 dagen. En zo niet, dan zal mn eisprong geweest zijn! Dus ik heb ongeveer 2-3 dagen voor mijn eisprong getest.
Ik heb nog even een vraagje. Ik test nu al 4 dagen positief met de ovulatietesten van Kruitvat... En ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken? We klussen nu voor de zekerheid wel elke dag... Wat denken jullie? Blijf je na je ei ook positief testen?
ja met die van kv wel. kan zeker 4 dagen duren dus is niet raar. maar je eitje is volgens mij al wel geweest hoor.
Hey, Had ik vorige week ook. Maar het streepje was wel minder dan de "knal" test, maar wel gelijk aan de controle streep. Pas deze week had ik bijna geen streep. Schijnt die van het kv wel bekend om te staan. Groetjes