Hallo meiden, Even een vraagje over mijn cyclus.. Ik snap er namelijk niets meer van.. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 24 februari. Ben meestal rond de 30 dagen met mijn cyclus, soms een dagje of 2 vroeger, soms een dagje of 2 later. Nu test ik al vanaf dag 9 met de CB digitest, nu dag 15 en nog altijd negatief. Ik test elke morgen op hetzelfde tijdstip, deze test mag je ook gewoon smorgens doen. Kan me herinneren dat de vorige keer ik ook al met het 2e doosje moest gaan beginnen voordat ik een smiley te pakken had ..(wel meteen zwanger overigens!!).. Hoe zit dat nou, ik moet toch nog mijn ei krijgen??? En als je elke dag op hetzelfde tijdstip test, kan je dan je ei mislopen?? Ik moet namelijk dan meteen bellen naar het ZH en de dag erna krijg ik dan de TP. Dus stel, ik test vanmorgen negatief, en hij is bv nu tegen het einde van de middag positief, dan test ik dat pas morgenochtend, kan dan pas dag erna naar het ziekenhuis... Kan je m dan alsnog missen??? Ik zit maar te rekenen en te denken..hoe zit het nou precies?? Wie weet dat? Overigens, ik dacht altijd dat je precies 14 dagen tussen je ei en je ongi hebt zitten, klopt dat?
Helaas kan ik je geen antwoord geven. Heb zelf 22 febr de eerste dag van mijn laatste ongi gehad ben op dag 11 begonnen (4 mrt) elke morgen een test en had negaieve testen tot afgelopen maandagmiddag. Sochtends negatief getest en smiddags had ik opeens dat rekbare doorzichtige slijm. PLas opgehouden en daarna getest. Heel vreemd sochtens geconcentreerd en negatief, smiddags minder geconcentreerd (2 uur mn plas opgehouden) en positief.