wil er iemand naar mijn ovu testen kijken en zijn mening geven??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jeem22, Jan 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    View attachment 41658

Oke kom ik weer zou iemand even naar mijn ovu testen willen kijken

Bovenste is van afgelopen zondag dan maandag dinsdag en vandaag.

Zondag geen streepje te bekennen Maandag wel gister weer niks ( of echt heeeeeel licht ) en nu weer een streep kzou eigenlijk maandag mn ei moeten hebben geen pijn geen posi ovu test..

dit terwijl ik afgelopen zaterdag wel buikpijn had en een buikpijn die ik normaal met mn ei ook heb..

Wat denken jullie is mn ei geweest of komt ie nog?

Moet wel zeggen dat de streep van vandaag na aflees tijd zo goed gekleurd is...

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Niemand :(

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    dat vind ik moeilijk, mij lijken ze eigenlijk allemaal negatief, omdat de T-streep echt even donker moet zijn. ik heb zelf de ovu testen van matcare, en heb hier altijd een duidelijke positieve test op.

Als ik het nu zo zie, zou ik zeggen nog even doortesten, aangezien die van vandaag de donkerste is, zou het kunnen dat ie morgen echt positief uitslaat. misschien is je eisprong wel later deze maand?

Gr.

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    hihi ben ik hier weer
    ik zou nog effe doortesten, want hij wordt precies weer duidelijker he.
    misschien knalt ie morgen.
    test je 1 keer of 2 keer per dag.
    anders deze avond nog eens proberen met testen?

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Test 1 x per dag..

Maar de laatste werd pas donker nĆ” 5 min ( aflees tijd is 5 min )

Die andere bleven zo na 5 min..??

Pff vervelend die dingen :S

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ook ik haal hier geen positieve test tussenuit.. De T-streep moet echt even donker zijn, dan pas heb je een positieve test..

De T-streep van vandaag is wel al langzaam op aan het komen, dus ik denk dat je binnen enkele dagen een positieve test zult hebben.. Door blijven testen zou ik zeggen!

Succes..

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Nee klopt positief is die zeker niet dat wist ik al...

Vind t alleen zo vreemd dat ik eerst een lichte had toen iets donkerder gister weer niks... Vandaag binnen de 5 min ook niks en toen ging ik boodschappen doen kwam ik terug wel een duidelijke donkere streep :S

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik heb wel eens gelezen dat je het best 2x per dag kunt testen.. Eentje in de ochtend en eentje in de avond.. Dan kun je hem nooit missen..

Zelf heb ik dat niet gedaan, door mijn wisseldiensten was dat niet haalbaar..

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja ik red dat ook niet heb ook wisseldiensten...

Maar ik test meestal rond dezelfde tijd ( tenminste deze week wel gedaan ) allemaal rond 1 uur

10. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Je hormoonspiegel schommelt ook gedurende je cyclus,dus vandaar de ene keer licht en dan weer donkerder....Ik heb ze ook bijna positief gehad en dan ineens weer heel licht.....Tot ik een positieve had...Dat was echt overduidelijk....Ik denk nog even doortesten...Zenuwtesten zijn dat he,die ovu dingen...Kan er ook kriebelig van worden...Voor een heeeel goed doel..Succes!

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik zeg maandag.....

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    staat op verpakking maar is bij nog nooit ZO donker geweest....

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Mn ei gehad???

Toen was er geen streepje zichtbaar..??!!

Of as maandag pas?

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0

Ja dat heb ik inderdaad ook al eens eerder gehoord, ik denk dat je dan gewoon moet uitgaan van het meest donkere streepje?!
    zeker als je zoals Jeem, ze allemaal onder elkaar opplakt o.id. dan zie je het wel duidelijk. De meest donkere zou dan toch een eisprong kunnen zijn...!Ik zou in elk geval morgen weer testen, misschien zelfs nog 3 dagen, gewoon blijven klussen, en leg ze dan nog eens onder elkaar, misschien is het dan stukken duidelijker?

x

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja doorklussen doe ik zowiezo wel hahaha :D

en denk dat ik er morgen nog 1 tegen aan gooi en dan nog geen donkerder streepje tsjah dan zie k t wel einde van de maand haha

16. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    MMMMM

lijkt er meer op dat je geen eisprong hebt gehad deze maand, gemiddeld krijgt een vrouw 10 eisprongen in het jaar.

probeer volgende keer aan andere test soort het kan ook zijn dat je net je lh piek heb gemist op maandag.. dit kan je zien bij mijn foto's s'ochtends een hoge piek en in de avond al helemala weg toen was eisprong over..

xx

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat zou ook kunnen..

Maar wel raar dat ik zaterdag die buikpijn had die ik normaal ook heb met mn ei..:S en misschien toch maandag geweest en niks gevoeld...

ook niet erg heb goed geklust dus als k mn ei wel heb gehad dan zit dat goed :D..

Achja wacht t wel af...:D

18. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Lang leve de digitale ovu-testen van CB!!
    Geen gehannes met streepjes maar een duidelijke 0 of :)..

Ik zeg ook.. nog ff door blijven testen, maar tis zeker dat hij eraan zit te komen!!

19. sita80

sita80 Actief lid

Dec 10, 2009
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou graag mijn ov.testen ook hier willen posten
    maar de fotos zijn te groot en krijg ze niet kleiner dus kan ik ze er ook niet opzetten
    wie o wie kan me helpen

20. babyproject

babyproject Niet meer actief

@jeem22: ik zou ook nog even doortesten, want geen enkele is positief genoeg. Ik had na 10 van zulke testen eindelijk 2 echt positieve! Was niet te missen!

Maarrrr wat ook kan is dat ie afgelopen zaterdag al is geweest! Want toen had je pijn, maar heb je niet getest! Dat was toch CD 13? Dat is een prima dag voor een ei met een cyclus van 27-28 dagen!

Share This Page