Ovutesten maken me onzeker...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Testen kan ik nog niet. Met de extra gevoelige zou ik vanaf volgende week dinsdag kunnen testen en met de andere op donderdag maar ik weet nog niet wat ik ga doen. Een positieve test op 6 dagen voor je nod lijkt me sowieso al sterk.

Ik heb geen cyclus waar ik op kan verder gaan. Mijn vorige twee duurde zo goed al 3 maanden. Véél te lang dus. Maar deze keer had ik dus een positieve ovulatietest plus symptoompjes van een eisprong dus ga ik er maar van uit dat ik 14 dagen later kan testen. Het zou dan een cyclus worden van 32 dagen.

Het kan ook helemaal fout lopen hoor. Dat er helemaal geen eisprong is geweest ofzo en dat ik weer kan beginnen wachten op een nieuwe cyclus. Maar ik heb er deze keer wel een goed gevoel bij. Ik heb namelijk maar enkele eisprongen per jaar. Dus wie weet heb ik die nu toevallig te pakken.

Ik heb wel schrik hoor dat het wachten weer kan beginnen op een volgende cyclus als ik binnen een week of 2 negatief blijf testen. Dan ga ik wel balen. Maar voor nu blijf ik positief. Zoals ik al zei ik heb zo'n raar gevoel. Alsof ik weet dat mijn lichaam aan het "werken" is. Ik heb zo sterk het gevoel dat ik positief ga testen. Ik hoop me niet belachelijk te maken door dit te zeggen. Hij kan evengoed ook negatief zijn. Maar het gevoel is zo verbazend sterk. We zullen zien hoe hard ik op mijn gevoel kan afgaan volgende week. :)

Met de ovulatietestjes zou ik gewoon doorgaan met testen. Soms komt het gewoon allemaal wat later op gang. Ik duim voor je!

2. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Hoop echt dat je gevoel gewoon klopt Lolieken!
    Duim voor je.

En wordt ie bij jou al wat positiever, je ovutest, Priscil?
    Ik ga er zo weer eentje doen ben benieuwd!

3. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Komt wel goed hoor meiden. Jullie zullen vast nu snel een positieve ovulatietest in jullie handen hebben. Het moet! :) Als ik positief kan testen kunnen jullie dat ook. :p Nee grapje, maar ik had toen ik begon ookz o'n schrik dat ik nooit positief zou teste omdat mijn cyclussen zo raar verlopen. Heb ik nu geluk gehad ik weet het niet.

Ik duim voor jullie. Voor mij zit er niks anders op dan wachten, wachten, wachten... :)

5. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Natuurlijk, voor ons gaat het wel goed komen, daar ga ik wel van uit hoor, toch Priscil?!
    En hopen dat jou wachten beloond wordt :D

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Testen zijn toegekomen! Er nu vanaf blijven. :D

Het zou echt enorm onzinnig zijn om nu al te testen maar toch begint het te kriebelen. Ik heb echt geen geduld seg! :) Het zou zonde van de test zijn.

We wachten en we wachten dus opnieuw... :)

Prettig weekend iedereen! Ik ga vanavond aan een quiz meedoen voor music for life (belgie) hopelijk kan me dat een beetje afleiden. :D

7. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Lolieken, nog even proberen te wachten hoor! (niet dat ik niet nieuwsgierig ben natuurlijk ;) )
    Hier nog geen positieve ovutest, beetje jammer eigenlijk...

8. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    mmuisje, zo jammer. Maar die moet komen hoor hoe dan ook... Wordt je streepje al donkerder? En bij de andere meiden? Ik hoop stiekem dat ik er niet meer mee aan de slag "moet". ;)

Idd wachten is de booschap. Als ik nu test dat zou een beetje weggesmeten geld zijn en ook wat belachelijk. :p Maar ik ga de test toch onderwerpen aan waar ze reklame voor maken "zes dagen voor nod". Uiteraard met het idee dat ik véél te vroeg test én heel waarschijnlijk negatief zal testen.

Ik blijf mijn raar gevoel hebben. Daarstraks ik was met iets bezig en ik was (toch niet bewust) met zwanger worden bezig en plots kreeg ik hetzelfde gevoel dat ik bij mijn dochtertje had echt net hetzelfde. Dezelfde soort "buikpijn". Goh 'k ga toch wat teleurgesteld zijn. Heel mijn "ik" zijn schreeuwt dat het gelukt is seg. :) Normaal ben ik een onzeker iemand en twijfel ik altijd. Nu is mijn gevoel zo zeker seg. :$

9. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Dus het wordt dinsdag testen Lolieken??? hehe ben benieuwd, hoop het zo!
    Mijn testen worden nog niet donkerder, blijven hetzelfde. Het enige pluspuntje is wel dat ik toen ik vorige maand dacht m'n eisprong gehad te hebben 2 dagen erna getest heb met sensitest en dat er toen helemaal niets te zien was echt helemaal wit, en nu zie ik wel wat verkleuring. Toch nog wel een beetje hoop dus dat het nog komt, maar wordt wel wat minder met de dag ;)
    En bij jou Priscil, al een knaltest gehad?

10. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Weet je wat ik me afvraag? Mss moet je eens een andere soort ovutesten proberen? Je weet toch nooit.

Idd dinsdag test ik. Met grote kans op een negatieve test. Maar tot 27 december wachten kan ik niet. :D Zolang ik het besef is het goed he. Ik ben gewoon een test addict! 8)

11. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    inderdaad als je het maar van jezelf weet ;)

12. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Volgende maand misschien toch andere proberen en nog vroeger starten met testen?! Kan haast niet voorstellen dat dat zou helpen maar je weet het niet ;)
    Hoop eigenlijk dat het helemaal volgende maand niet meer nodig is :p
    Maar deze maand niet zo'n heel goed gevoel bij....

(en nu maar hopen dat dat niet klopt haha)

13. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Je waar maar nooit! :) Mss sla je een maandje je "ei" over? Ofwel werken de testen toch niet zo goed bij jou. Dat kan allemaal...

Je hebt zoveel soorten testen he. Ik denk niet dat ik zelf voor de dipsticks ga. Gewoon omdat ik soms wel eens onhandig ben en ik heb liever iets steviger in mijn handen. :p Dus ofwel blijf ik bij testjezelf en kijk het nog even aan ofwel probeer ik er andere maar welk merk dan natuurlijk. Ik zou eventueel wel sensitest overwegen maar er zijn er ook nog zovele ander. Heb ook zin in de digitale clearblue maar die is zo gék duur vind ik als je onregelmatig bent. Of toch héél regelmatig.

Hier enorm enorm misselijk. Maar ik vermoed dat ik vooral een maagontsteking heb. Na men eten word ik echt zooooo misselijk. :) Heb hier medicijnen voor maar die mag je niet nemen als je nog maar dénkt dat je zwanger ben. Vervelend wel. 8) Ik zal het maar zo laten en op een andere manier proberen mijn maag te verzorgen.

Nog drie dagen! Of een dikke twee. Dinsdagmorgen gaat de eerste test eraan! :D

Ik was aan het tellen geslagen ik heb 12 zwangerschapstesten in huis ben je dan gek ofwat? :$ Heb zes digitale van clearblue en 2 matcare ultra en nog vier gewone testen. Ik vond het zo'n zonde op de clearblues zomaar te gebruiken maar waarom koop ik er dan zoveel? ;)

Gelukkig doet gek zijn geen pijn. In mijn geval toch niet. :p

14. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Hahah 12 zwangerschapstesten, nou dan kan je wel alvast beginnen met testen ;)
    Ik heb er nog 4 liggen, van kruidvat en sensitest. Ga, als ik dan nog niet ongesteld ben, op 31 december wel testen (nod, geloof zelfs 1 dag erna dat ik laatst uitrekende).
    Wat vervelend zeg van je maag... heb je daar vaker last van?

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Heb altijd een gevoelige maag gehad. Een vervelend kwaaltje dat wel! :(
    Maar het is niet anders en ik leer ermee leven. Af en toe komt dat op en dan zie ik wel weer. Soms krijg ik zware medicatie en die helpen me dan wel voor een paar maanden. Als ik zenuwen heb ofzo slaat dat ook altijd op mijn maag. Jammer maar er zijn nog ergere zaken.

Ja zeker testen! Je weet maar nooit wie weet ben jij die hier het goede nieuws komt melden. :) Liefst alletwee natuurlijk, hehe. Voor je het week kan je hier komen zeggen dat je zwanger bent. ;) Geloof me en dan begint het pas. :D

We zijn weer een dagje dichterbij! :)

16. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hee Dames,

Ben ik weer..
    Vraagje he, gister en eergister had ik een lichte positieve testen. MAar lang niet gelijk aan de controle streep.
    Vandaag zag k nauwelijks een streepje.
    Zou k dan toch mij ei gehad hebben?

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Volgens mij kan het wel. Was je streepje écht duidelijk? Maar gewoon niet even donker als het andere? Ik bedoel dus niet licht roze maar donkerder? Dan kan het wel dénk ik.

Ik zou het anders niet echt kunnen verklaren. Als hij écht niet véél donkerder was als anders kan het volgens mij wel. Stel nu je test een paar dagen héél licht roze en dan plots ietsje meer dan kan het wel dat de dag erna weer terug lichter is maar dat je piek nog moet komen.

Maar dat is enkel mijn mening. Ik ben zelf nog niet zolang bezig maar heb al wel redelijk veel gelezen. :)

Hoop voor je op goed nieuws!!

Kijk anders even in mijn album. De test die voor de vier tesjes op een rij staat die is zo positief en niet positief... Mss betekend zo een test voor jou wel positief.

18. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Priscil, balen dat ie nog niet knalpositief is.. ik heb er ook geen gehad deze maand (positieve test) heb er nog 1 om te proberen maar denk niet dat het nu nog gaat gebeuren. Weet ook niet hoe het komt.
    Heb je wel steeds op ongeveer dezelfde tijd getest? Of ook een keer 's morgens en dag erna 's avonds ofzo? Dan zou je hem gemist kunnen hebben misschien... maar denk niet dat je dat gedaan hebt.
    Kan je eigenlijk ook niet verder helpen :(

Lolieken, nog 1 dagje dan mag je testen.. spannend!

19. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Priscil, heb je een fotootje ervan? Dan zijn er misschien meerdere die mee kunnen kijken en antwoorden?

20. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    @ Priscilla, een foto zou idd handig zijn! Wat ook kan is dat je piek die dag wel is geweest, dat hij bij jou snel verloopt en dat je het met testen net hebt gemist. Als je mijn rijtje testen bekijkt, dan gaat het ook snel van niets naar 1x positief. Het kan best zijn, dat als ik 2 uur later had getest, dat de test niet positief was geweest...!

@Lolieken, ik ben benieuwd....of al het turen voor niets is geweest.

Deel Deze Pagina