Ik ook! Maar begin opeens te twijfelen of ik morgen wel zou testen. Vier dagen voor je nod positief dat hoor je vaker dan zes dagen voor je nod he. Dus ik wetet niet. Natuurlijk ben ik nuchter genoeg omdat te beseffen maar mss wacht ik beter nog 2 dagen langer. Vier dagen lijkt me plots realistischer. Ik zal morgen voelen of ik me nog even kan inhouden. Heb wel besloten dat als ik vroeger test dan de nod en het is negatief dan wel zeker wacht tot een paar dagen na de nod voor ik terug test.
Lolieken, heb jij die testen van testjezelf.nu online besteld, via de site van testjezelf? Ik probeer dat nu namelijk ook maar kom niet voorbij verzendmethode kiezen dan geeft ie steeds een error... Ben benieuwd of het morgen of toch over 3 dagen wordt het testen van jou..
Succes mmuisje met de testjezelf testen. Voor mij werkte ze goed! Als het deze maand niets wordt ga ik toch eens voor de clearblue testen. Iemand hier op het forum had het over amazon en was ff een kijkje gaan nemen. Blijken ze er véél goedkoper te zijn. Wel spijtig van de verzendkosten maar de verschillen blijven toch de moeite. Op testjezelf kan je bv 2 pakken ovulatietesten bestellen van clearblue voor 56euro ofzoiets. Voor dat geld heb je er bij amazon 3 met verzending inbegrepen! Dus in princiepe 1 gratis. Wat een uitleg. Ik wil maar zeggen dan wil ik er mij mss toch eens aan wagen. Ik wou ze vandaag bestellen maar dat leek me dan ook weer wat te gek. Ik hoop natuurlijk nog steeds op heel goed nieuws. Succes met de testjezelf testen!
Ja dat zag ik van amazon. Scheelt een hoop ja.. Nou ik ga eerst wel die testjezelf proberen. Maar wacht toch nog even met bestellen. Hoop ook dat het niet meer nodig is We zullen zien
Dames ik heb een vraagje. Ik ben vanaf dag 10 ovutesten gaan gebruiken en er verschijnt iedere keer een licht rose streepje die lang niet zo donker is als de teststreep. Nu zit ik inmiddels op dag 22 en nog steeds is er een licht rose streepje te zien. Ik snap er niks van. Kan iemand mij antwoord hierop geven. Groetjes
Chantal, volgens mij zit jij zo een beetje in hetzelfde schuitje als de andere dames hier. Zij testen ook al een tijd en krijgen ook die positieve test maar niet. Het kunnen natuurlijk een paar zaken zijn. Eerst en vooral kan je gewoon deze maand geen eisprong hebben. Dit komt wel vaker voor hoor en is niks om je zorgen over te maken. Het spijtige is gewoon dat je die maand geen kans krijgt. Of je gaat je eisprong gewoon veel later krijgen. Of de testen werken gewoon niet bij jou. Ik kan dit geloven omdat ik een paar mensen ken die zwanger geworden zijn en nooit een positieve ovutest in handen hebben gehad. Hij kan zo kort een piek gehad hebben dat je hem bv gemist hebt. Er zijn echt veel dingen die het kunnen zijn. Gebruik je de ovulatietest al lang? Ik heb echt geluk gehad. Ik weet dat ik weinig eisprongen maak en deze maand testen ik net positief! Kans op een eisprong dus maar bij mij is het bv normaal als hij een maand of zelfs enkele maanden niet positief zou zijn. Ik bedoel ben je zelf goed op de hoogte van je cyclus? Onregelmatig, regelmatig of héél onregelmatig zoals ik? Ik zou het nog even aankijken en gewoon klussen wanneer je zin hebt je weet maar nooit. En dan volgende maand eens andere testjes proberen of dezelfde en kijken wat het dan geeft. Eventueel nog vroeger beginnen. Gebruik je dipsticks? Ik heb niets tegen dipsticks hoor maar anders moet je toch de cassettes eens gaan gebruiken? Verkopen ze ook van verschillende merken en zijn vaak toch goedkoper dan de "midstream" ovu testen geloof ik. Succes in ieder geval! Ik ben nog volop aan het wachten. Ik hou me sterk! Ik wou dat het al de 24ste was. Gisteren krampjes maar ik kan het me ook allemaal inbeelden!
Hoi Dames, Ik heb even een foto gemaakt van een aatal testen. Ik was al eerder begonne met testen maar die waren gewoon blanco. Dus heb de belangrijkste er uit gehaald. Bij 3 heb k 2x op 1 dag getest. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 38454
Goh priscill in princiepe is je test idd niet positief geweest. Maar wie ben ik natuurlijk. Je ziet wel een piek he. Dus wie weet? Ik weet het echt niet mss moet het toch nog komen?
Hai meiden! Bij de Vitaminstore zijn de digitale ovulatietesten van cb 26.20 Euro. Is ook een stuk goedkoper dan gewoon in de winkel. Je kan de bestelling ophalen in een winkel van Vitaminstore of laten opsturen. Helaas heb ik 2x de normale ovulatietesten ontvangen, maar alles werd steeds netjes opgelost totdat ik de digitale testen had. De mevrouw die ik aan de lijn had zei dat het helaas wel vaker voorkwam...maar had het er best voor over omdat ze toch een stuk goedkoper zijn dan in de meeste winkels: CLEARBLUE DIGIT OVULATIETEST, HEALTHYPHARM, , CLEARBLUE-DIGIT-OVULATIETEST_HEALTHYPHARM
Nee heel vaag Ik heb de afgelopen dagen ook de testen nog gedaan, maar ht lijntje is nu wel heel vaag roze.. Maar kunnen jullie me uit leggen waarom hij even donker moet zijn om echt positief te zijn? als er een lijntje verschijnt dan is wel dat hormoon aanwezig toch?
Het LH hormoon is altijd in je lichaam aanwezig en met een eisprong stijgt dit waardoor het testlijntje dus donkerder wordt. Sommige meiden hebben altijd een testlijn en hebben dus een redelijke hoge LH buiten hun eisprong om. Met sensitest dipsticks heb ik altijd een hele donkere testlijn waarbij ik echt serieus twijfel of hij niet positief is. Bij Matcare testen met pippetje is het streepje bijna niet te zien totdat mijn eisprong is en hij donkerder wordt.
Ha Priscil, bij de eerst 3 lijkt ie wel een stuk donkerder, maar idd niet helemaal positief...maar ja vergeleken bij die anderen. Ik weet het niet het kan toch ook zijn dat ie daarvoor donkerder geweest is maar dat je dat net gemist heb? Dus voor die eerste 3, is meer een vraag dan een antwoord eigenlijk. De rest van je streepjes lijken een beetje op de mijne. Het is wel vaag eigenlijk dat hier nu al 3 meiden zijn die met de sensitest dipsticks niet positief testen... wanneer heb jij ze besteld? Misschien wel een fout in die sticks? (laten we het hopen dat het daar aan ligt en niet aan ons ) Ha Chantal, hier hetzelfde als bij jou! Ook op de dag begonnen dat ze aanraden. En geen positieve test gehad. Natuurlijk wel gewoon geklust... maar ja wel jammer dat we nu nog niets weten natuurlijk! Iemand die weet hoe het zit als je zomaar een maand geen eisprong hebt? Kan dat zomaar, is dat niet zeldzaam ofzo? Als het zo is kan het nog best lang duren voordat we zwanger zijn... pfff
@ Mmuisje, Nou ik was al eerder begonnen met testen, deze waren blanco. Vandaar dat ik die niet op de foto had gezet. Dat waren de gene waar de meeste kleur op verscheen. ik heb de testen deze maand besteld. En jullie?
Misschien moet k die van mat care bestellen? Dan Matcare en Sensitest met dezelfde urine. Kan ik bekijken of het echt verschilt.
Bij mij scheelt het echt heel veel; sensitest is dan op het randje positief en matcare is bijna wit...ga de sensitest testen dus ook niet meer bestellen. (al zijn er natuurlijk ook meiden waarbij sensitest wél goed werkt) Als ik twijfel over het streepje doe ik voor de zekerheid een digitale van cb.
Toch vreemd he eigenlijk... ik ga de volgende keer ook ff andere bestellen om uit te proberen. Ben benieuwd als je die van matcare ernaast legt wat het verschil dan is. Ik heb ze half november besteld. Zou evt ook nog kunnen dat ze niet helemaal goed zijn toch?
Dames, ik bibber helemaal... Ik heb een licht positieve test in handen! Nog gekker het is er eentje die je kan gebruiken vanaf 4 dagen voor je nod en ik zit er nog 5 dagen van! Het is zeer licht maar je ziet het wel duidelijk. Ik wou vandaag helemaal nog niet testen maar omdat mijn buik zo gek deed dacht ik he waarom niet he. Testen genoeg. Maar nu twijfel ik natuurlijk. Ik zie hem echt duidelijk maar krijg hem niet getrokken. Moet wel zeggen dat het niet met ochtendurine was. Zou mijn voorgevoel écht kloppen seg? Zou ik vanavond nog eens testen? Of gewoon wachten tot morgenvroeg? Om te kijken of ie dan iets donkerder is? Of mss wel weg... Je weet natuurlijk nooit als je voor je nod test. Grr, nu kan ik weer niet wachten om de digitale van clearblue er tegenaan te gooien maar dat is echt nog te vroeg. Toch die zonder indicator. Help!
Wat spannend Lolieken, is al ons getuur niet voor niets geweest. Ik zou wachten tot morgen denk ik. Heb je een foto?