Met de clearblue kan ik er niet naast kijken... Wat voel ik mij vreemd seg. Ik wist gewoon een week geleden dat ik zwanger was, ik was zo zeker van me stuk blijkt het nog te kloppen ook. hartstikke blij en hartstikke voorzichtig! Ik zit natuurlijk nog voor me nod he!
waaaaatttt.... jeetje ik ga snel kijken bij 't vage testen topic! Als het zo is alvast een voorzichtige felicitatie, zou super zijn hoor! BRB....
hahah nou heb je wel bewezen! Mocht het nodig zijn ga ik volgende maand ook voor de testjezef ovutesten en dan hopen dat ik m'n ei ook vind
Ik hoop dat ze voor jou evenveel geluk brengen! Ik blijf het hier alvast volgen hoor van mij ben je nog niet af.
Dankjewel! Maar er is wel een "kleine" domper. Heb dit jaar al meermaals last gehad van een keelontsteking maar dit keer gaat het niet over en krijg ik er opgezwollen en pijnlijke lymfeklieren bij. Nu moet ik morgen naar de arts en zal er bloed getrokken worden. Het kan van slecht nieuws naar "het valt wel mee" nieuws gaan maar ik ben natuurlijk super bang om slecht nieuws te krijgen. Ik kan dus spijtig genoeg nog niet echt genieten. Ik baal echt. Krijg eerste fantastisch nieuws en een prachtig verjaardagscadeau maar nu moet ik het weer aankijken tot ik meer weet over wat ik nu heb met m'n keel en klieren. Ik hoop zo dat het zal meevallen. Willen jullie meeduimen? Wel een tip ga nooit lezen op het internet. Ik heb natuurlijk iemand gevonden van net mijn leeftijd en nét dezelfde symptomen bleek zij een ongeneesbare vorm van leukemie te hebben. Nu zit dat zo in mijn kop. Ik hoop dus snel resultaten te krijgen dat ik toch iets weet en dat uitgesloten is. Wat een roze wolk zou moeten zijn is nu eerder een donderwolk.
Oh jeetje Lolieken, ik lees nu net je bovenstaande berichtje... Wat erg zeg! Laat je niet gekmaken door wat je op internet leest. Heb je meer klachten of alleen opgezetten lymfeklieren? Heel veel sterkte!
Hey mmuisje! Wat een prachtig nieuws? Je hebt dus een positieve zwangerschapstest? Ik ben zo blij voor je!!! Zie je die testen werken niet altijd. Met mezelf gaat het nu wel. Mijn symptomen zijn vooral mijn keel die maar blijft vervelend doen. Daarbij heb ik dus die pijnlijke klieren gekregen. Echt vervelend. Ik had nooit mogen gaan lezen want nu zit dat natuurlijk in mijn kop. Heb ook wel een maagontsteking denk ik maar ik weet niet of je klieren daarop kunnen reageren. Ik zou willen gaan genieten van mijn 2de zwangerschap. Ben voorbij mijn nod dus dat zit al goed. Ik test ook veel donkerder dan vijf dagen voor de nod dus dat is ook ok. Dus ipv genieten ben ik nu vooral bang. Mag er niet aan denken dat door één of ander probleem de zwangerschap niet zou kunnen doorgaan. Nu ja als ik weer op mijn gevoel mag verder gaan dat zegt nu niet meteen het ergste maar ik wil er natuurlijk wel zo snel mogelijk vanaf! Om vijf uur moet ik bij de dokter zijn. Duim je even voor me?
Hoe is het gegaan bij de arts Lolieken? Opzich is het wel goed dat je ook pijnlijke klieren heb hoor, ik ben natuurlijk geen arts maar werk in het ziekenhuis. Als je heel opgezette klieren hebt maar je hebt er helemaal geen last van is het mogelijk iets minder goed, kan natuurlijk ook niets betekenen he.... maar wat ik eigenlijk wil zeggen, probeer je niet van tevoren te veel zorgen te maken en te piekeren (is heel lastig weet het) maar wel beter voor jou en de kleine in je! Hou je goed en laat het even weten als je wat weet.
mmuisje, de dokter denkt dat de kans op iets ergs nihil is. Blijkbaar zijn ze vooral pijnlijk. De linker kant is niet gezwollen volgens hem en mijn rechter kant lichtjes gezwollen maar niet heel erg. Ze zijn dus vooral gevoelig en hij denkt natuurlijk dat het een reactie is op mijn keel. Maar waarom blijft die keel zo vervelend doen he. Ze zag een heel klein beetje rood. Nu jah mijn bloed is getrokken en ik ben toch bang eerlijk gezegd. Hij zei als er echt iets niet goed is het labo morgen iets zou laten weten en hij mij direct zou contacteren en anders bel ik hem woensdagochtend om de resultaten te overlopen. Pff ik hoop zo op goed nieuws dan kan ik eindelijk gaan genieten. Mss blijft mijn keel overgevoelig na die zware ontstekingen. Zou dat kunnen? Ach, ik weet het niet. Ik ga nu vooral hopen dat ik morgen géén telefoon krijg.
Hoi Lolieken! Jeetje wat een verhaal om te lezen! Je meot je moet niks in je hoofd halen, met al die enge verhalen. Heb jij je amandelen nog? Die had ik nog tot 2 jaar terug.. om de paar maanden had ik echt goeie keel ontsteking... en lijkt een beetje op jou verhaal.. vandaar.. Hoop dat je morgen geen slechte berichten krijgt! Duim voor je!
De tijd gaat nu zo gek traag! Tot hiertoe nog niks vernomen. Ik veronderstel als het iets echt ernstig is de dokter mij zal contacteren. Dat zei hij gisteren toch. Ik ben er nog niet gerust op. Ik zal pas gerust zijn als ik morgen de resultaten heb. OH, ik hoop echt ZO dat alles inorde is!
Niets meer gehoord Lolieken? Zo nee, ga er dan maar van uit dat het in elk geval niets ernstigs is... Het kan best zoals Priscil zegt dat je amandelen aan het rommelen zijn, steeds last van je keel enzo.... Misschien zou je tzt die eruit moeten laten halen, maar dat hoeft waarschijnlijk niet op dit moment meteen! Probeer maar weer wat rustiger te worden! Is beter voor je Sterkte ...!