Hey mmuisje, ik heb tot hier toe (het is half acht 's avonds) nog niks vernomen. Ik ga nu natuurlijk wel hopen dat het idd niets ernstigs is. Dus hoop ik morgen als ik bel niet van mijn stoel te vallen. De dokter zal me nu ook wel niet voor de gek houden zeker. Mja, ik blijf wat sukkelen met de keel. Maar we zullen wel zien. Als mijn bloed inorde blijkt te zijn. Ga ik vooral genieten van mijn zwangerschap. Op oudjaar gaan we het onze ouders vertellen!
Hoi Lolieken, En? Voel je je al wat rustiger? Hoop dat je nog niets heb gehoord heb en alles goed is!
Lolieken, nog iets wijzer geworden vandaag? En spannend zeg dat jullie het mogen gaan vertellen!! Leuk Wij gaan nog even wachten tot de eerste echo, dan is 't 6 weken, denk dat ik dan zelf ook pas wat rustiger ben als ik het gezien heb dat het goed is... Priscil, jij komt ook steeds dichter bij de dag dat je mag testen. Voel je al wat? Ga je testen, zo ja wanneer? Hoop dat je mee mag naar de september mamma's
Alles was inorde mmuisje! Super blij dus! Nu ga ik genieten... We gaan het enkel tegen onze ouders vertellen. Het gekke is. Ik voel mij zo zeker. Net zoals toen ik dacht dat ik zwanger was. Nu dus dat het goed loopt. Garanties zijn er nooit natuurlijk. Maar voor nu ga ik echt genieten. Prettig 2010! Maak er een mooi jaar van...
Hoi Dames, Allereerst het best voor 2010! Dat jullie zwangerschappen maar goed mogen verlopen. En voor de gene die nog niet zwanger zijn hopen dat dit er een mooi jaar voor word! Hoest met jullie? Al last van misselijkheid Nou ik ben afgelopen nacht bijna klokslag 12 uur ongesteld geworden! Mooi begin van 2010 Net even paardagen te vroeg naar mijn idee,maar ik ben ook ziek. Lag gister met koorts opbed liefs
He Priscil, balen Jammer zeg! Nou dat 2010 maar veel goeds mag brengen! Hier gaat het goed hoor, nog niet heel veel klachten, af en toe een vlaag van misselijkheid, maar valt reuze mee. Verder slaap ik heel onrustig en ietsie pietsie last van m'n borsten sinds gisteren pas. En veel dorst... meer niet Hoop dat je ook snel deze klachten mag hebben... met een positieve test erbij dan he! Lolieken, heb jij veel klachten?
Jammer priscil! Ik duim alvast mee voor de volgende ronde. Ik gun het je alvast van harte!!! Hier gaan de klachten ook op en neer. Ik ben echt al serieus misselijk geweest maar dat is wat weggetrokken. Ik ga me nu niet meteen zorgen maken. Elke zwangerschap is anders. Verder heb ik wel last van steekjes en ook af en toe vage buikpijn (menstruatieachtig) ... Op die momenten hou ik mijn hart even vast. Maar tot hier toe gaat alles goed. Op naar week zes gok ik. Eind januari heb ik pas mijn eerste echo. Is wel nog laaaang wachten. Ik hoop dat alles goed mag verlopen en ons klein boontje nog hééél lang bij ons blijft.
Ja Binnekort weer starten voor de volgende ronde! Gaan jullie maar naar september mamma's. Ik vermaak me hier wel allleen Welke ovu testen hadden jullie ook alweeer gebruikt?
Priscil, ik laat je niet in de steek hoor meid! Septembermamas allemaal goed maar ik voel me er niet 100% iedereen lijkt elkaar daar echt al zo te kennen. Dus blijf ik lekker bij jou! Ik gebruikte de testjezelf testen. Ik was er écht tevreden over. Ik ben echt wel het bewijs dat ze werken he... Eerste ronde, heel onregelmatig en direct prijs. Ik wou daarna wel overschakelen naar clearblue. Gewoon om ook eens te proberen denk ik. Maar had deze wel bij de uk website van amazon willen bestellen wegens toch goedkoper. Hier gaat alles zijn gangetje maar ik wil een echooooooo!!! Ik heb uit "miserie" de clearblue met conceptie weergaven gedaan. Die gaf 3+ en dat wil zeggen meer dan vijf weken zwanger en dat klopt! Dus dat gaf mij wat een geruster gevoel. Maar toch ik ben super super nieuwsgierig.
Hai, Gezellig dat je hier blijft Bestel je die dan via een engelse site? Ik heb nou van matecare besteld. Ben benieuwd, lasik ook wel goeie reactie over.. en hoe is het daar met het weer? Al ingesneeuwd?
Eerst en vooral ik ben bijna zes weekjes! Joepieeeeeee.... Die vijf vind ik dus best griezelig. Ik zou ze dan via de engelse site bestellen jah. Zo komt het toch nog goedkoper uit dan dat ik ze hier gewoon in Belgie zou gaan kopen in de eerste beste apotheker. Hier is het vooral koud. De sneeuw die gevallen is die blijft lekker liggen maar voorlopig is er nog niets bijgekomen. Hoe is het ginder?