Hoi hoi, Mijn ovutest is nog net niet positief. Nu twijfel ik of we vandaag al zouden klussen of wachten tot morgen. Wat denken jullie? Groetjes
Jaa vorige keer hebben we de dag er voor en na geklust dus de dag zelf niet. Langs de ene kant wil ik wachten Maar langs de andere kant denk ik doe het vandaag al want. Mijn man heeft het moeilijk met presteren als hij weet dat het de moment is dus dan denk ik moest het morge niet lukke hebben we vandaag toch al gehad. Dus ik denk dat ik vandaag al maar zal doen voor als het morge niet moest lukken. Dank u
ik lees even mee... ik vraag me af als er op dit forum gezegd wordt dat om de dag beter is.. of je dan de dag van je ovu knaller over moet slaan als je die dag ervoor al geklust hebt..
Ik zou vandaag al klussen. Hier ook enkel voordien geklust en zie naar de banner had ook geen hoop meer en net die maand dat je het minder doet en de hoop verliest, krijg je een mooie test
Ja hier is in plaats van mijn streep donkerder te worden is hij lichter geworden dus weer een langere cyclus! Bah! Groetjes