Na op 9 februari een miskraam te hebben gehad (6 1/2 wk geleden dus) ben ik vorige week niet ongesteld geworden. Ik was namelijk weer begonnen met de pil, omdat vorige zwangerschap niet gepland was. Ben nu nog steeds niet ongesteld en had nog een zwangerschapstest liggen van de vorige keer en heb deze test vanochtend gedaan, met mijn 2e urine. Het is dus een hele duidelijke streep, maar ik ben zo onzeker, straks is het nog wel het HCG hormoon van toen. 21 Februari heb ik een nacontrole gehad in zkh en was de baarmoeder zo goed als normaal en was er van een zwangerschap niks meer te zien. Wat denken jullie?
Wist je niet dat de eerste maand onveilig kan zijn als je met de pil begint? 6,5 week geleden is wel erg lang .... Dus ik denk dat je weer "ongewenst" zwanger bent.
Ik denk dat je opnieuw zwanger bent. Als je bm schoon was en 6,5week geleden mk. Is dit nog wel een hele duidelijke test.
Het is niet helemaal ongewenst hoor, is het wel een zwangerschap en mocht het dit keer allemaal goed gaan, dan is het van harte welkom!!!!
Denk dat Lov meer bedoelt omdat je vorige zwangerschap niet gepland was en je weer aan de pil bent gegaan.
Als ik de vk bel, zou zij dan al ´iets´ kunnen zien, ik weet namelijk niet, hoe ik nou zo globaal uit kan rekenen, hoelang ik nu ongeveer zwanger zou moeten zijn.
Ja daarom zou ik je vk bellen....alles uitleggen en dan zal zij vast een echo maken Bedoelde idd omdat je schreef aan de pil te zijn
Je test knalt zo erg dat je vast al verder bent dan ....net zwanger zeg maar.... Je zou ook een cb met wekenindicator kunnen doen maar ik neem aan dat de vk snel een echo gaat maken en dan weet je het ook.
Ik zou ook gewoon even bellen en je verhaal uitleggen. Miss dat je dan eerder mag komen. Valt er nog niks te ziien kun je altijd later nog een afspraak maken
Jeetje, zo spannend dit zeg. Ik zat idd ook al aan cb met weken-indicator te denken, maar denk dan ook weer: ach, let op, ga straks naar wc en verlies dan bloed. Wordt hier zo gek van. Vorige zwangerschap was dus ook niet gepland en aangezien ik een lat-relatie heb, zag mijn vriend dat toen helemaal niet zitten, dat heeft me toen veel verdriet gedaan en dat liep voor mij helaas niet goed af. Denk dat mijn vriend toen wel zoiets had van: zo, dat is er ook niet meer. En mocht het nu wel weer zo zijn, jemig, zou het dan bijna niet durven te vertellen
Dan hadden jullie ook een condoom moeten gebruiken. En hiij is er zelf bij denk ik dan. Wel vervelend voor jou. Want aan je berichten te lezen ben jij er wel heel blij mee.
Ja echt wel, het mag van mij!! Hij heeft er bijna niks meer of minder om, maar dat maakt mij ook niet uit hoor. Had bij vorige zwangerschap alles al voor ogen hoe en wat, maar helaas, dat mocht niet zo zijn.
Ik zal morgen vk of mijn gyn bellen en kijken wat ze zeggen. Ik hou jullie op de hoogte, leuk dat jullie reageren, kan er eigenlijk met niemand over praten, bedankt!!