hoi dames ik zou graag zwangerschapstesten bestellen op het internet maar nu is mijn vraag welke kan ik bestellen ? woon in belgie en welke zijn dan de beste ? groetjes
ik koop ze altijd via ebay. drie jaar geleden al toen ik zwanger werd van dochterlief nu voor beebje 2 ook weer daar en bevallen uitstekend en zijn alles behalve duur. 25 OVULATION/PREGNANCY TEST TESTS - U CHOOSE + FP chart | eBay
Ja, maar de kruidvattests in het witte doosje blijven echt wel de gevoeligste. Ik had er besteld wij testjezelf en dat was heel teleurstellend hoe licht dat streepje was, ook al beweren ze heel gevoelig te zijn. Die van internet via Ebay had ik ook gekocht; gevoeligheid 10 miU/ml en 25miU/ml en die van 25 waren gevoeliger dan die van 10, maar al bij al vond ik ze tamelijk ongevoelig. Absoluut geen aanrader. Slechter dan die van Testjezelf. De beste testen : die van Kruidvat. Dat zijn er eigenlijk van Wondfo en heb ook al gezien dat die van Wondfo online verkocht worden, maar dat zijn dan dipsticks en cassettetesten zijn toch fijner om te doen (en volgens mij iets duidelijker?)