Apart, ik zie niet overduidelijk een eisprong. Heb je zeker geen vruchtbaar slijm meer gehad na dag 28? Ik zou het namelijk ook niet gek vinden als je eitje later is gesprongen dan FF nu aangeeft. Even de komende dagen je temp afwachten, dan wordt het misschien duidelijker. Het kan ook dat FF gelijk heeft hoor.
Nee zeker geen vruchtbaar slijm meer gehad! Ben benieuwd hoe m'n temp komende week zal zijn, misschien helemaal geen eisprong gehad. Dan maar weer richting ziekenhuis helaas 😞
Jammer dat je bolletje van vandaag een witte is! Want hij valt buiten de boot en is onbetrouwbaar vanwege dat hij buiten de tijd valt. Er is geen eisprong uit te halen. Ik zou denken dat FF het kruis weghaalt als je je temp van vandaag eruit haalt?? Het kruis en je vruchtbare slijm komt ook niet overeen. Je lichaam lijkt van slag.
Heb alle cerflix er ook maar uit gehaald en ga maar een afspraak maken bij de gyn... Ben bang dat de clomid deze ronde niet meer zijn werking gaat doen....
Het lijkt erop dat je mogelijk op dag 30 een eisprong kunt hebben gehad, omdat er twee keer een hogere temp is. Maar het is beter te zien als je een paar dagen verder bent. Wel is het belangrijk om elke dag op hetzelfde tijdstip, voor je opstaat te temperaturen. Anders is deze methode niet betrouwbaar.
Normaal temp ik ook altijd op dezelfde tijd, helaas was ik zondag vergeten de wekker te zetten en was ik een uurtje later dan normaal
Na 3dgn roze afscheiding, sinds vanmiddag helemaal niks meer!! Snap er echt helemaal niks meer van!!!
Hmm... vreemd. Je temp is wel gezakt, dus ik denk dat je eerdaags toch je ongi kunt verwachten. Al hoop ik dat niet voor je natuurlijk.