hoi lieverdss even een vraagje ik heb he, volgens mij in een ander topic gesteld maar niks op gehad geeft niks,doe ik het ff zo op 17 en 18 augustus een pos ovutest,,, maandag eisprong??? ik heb een onr cuclys dus geen idee waneer mn nod is wameer zou ik kunnen testen 12 dagen na de 19e eisprong?
je bedoel 17-18 juli zeker ?? Ik heb 10 dagen na me positieve ovu test positief getest ! Dus het is maar net hoeveel hcg je aanmaakt en hoe snel ... ik zou minimaal wachten tot 28 ste om te testen
Ik denk dat je vanaf 12 dagen na de verwachte eisprong wel een kans maakt om evt/ hopelijk positief te testen! 10 dagen na ei is vrij vroeg hoor en voor de officiële NOD kan er ook nog wel vanalles mis gaan... je hoopt t niet maar hoe dichter bij de NOD hoe meer kans je hebt dat t goed blijft gaan. Ik zou dus niet te vroeg testen, hoe moeilijk het ook wordt! Succes!
10 dagen na je eisprong (10 dpo) maak je een redelijke kans om positief te testen, maar ook dit is nog vroeg hoor. Dit komt overeen met 4 dagen voor NOD waar er vaak vanuit gegaan wordt (cyclus volgens het boekje) Héél veel succes meid!!!