ovutesten vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door germar, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Ik gebruik al een aantal maanden ovutesten.. en omdat ik de afgelopen maanden niet eerder dan op cd 18 positief getest heb, ben ik nu ook pas op cd 15 begonnen met testen. Die dag (zondag) had ik gelijk al een duidelijk 2e streepje.. maar wel lichter dan de controle streep. (geen positieve test dus) Gisteren was t 2e streepje niet zichtbaar, vandaag een heel vaag 2e streepje. Nu is mijn vraag eigenlijk; kan t zo zijn dat ik mijn positieve ovutest nog moet krijgen. Morgen is cd 18 en de laatste 2 maanden heb ik ook op cd 18 positief getest. Maar omdat ik zondag al een duidelijk 2e streepje heb gehad, begin ik te twijfelen.. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik de positieve ovutest op zaterdag (cd 14) gehad zou moeten hebben.
    Hoop dat t een beetje een duidelijk verhaal is. Het komt er eigenlijk op neer, als je een duidelijk 2e streepje hebt gekregen, kun je dan een aantal dagen weer een 2e streepje krijgen oftewel een positieve ovutest??
    Alvast bedankt voor t lezen van dit warrige verhaal ;) en hopelijk hebben jullie antwoord :)

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Bij mij is de test nooit echt donker voordat mijn eisprong er aan komt of geweest is, Mijn gevoel zou dan ook zijn dat je positieve test al geweest zou moeten zijn voordat je ging testen (lekker vaag),maar denk dat dat bij iedereen anders is.
    Wat bij mij ook wel eens is is dat de test heel licht blijft en uit het niks de volgende dag positief is, dus het kan nog wel hoor. Voel je normaal iets van je eisprong of heb je vruchtbaarslijm?

3. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie :)
    Nee, ik voel mijn eisprong helaas niet echt aankomen. Vandaag had ik ook weer een negatieve ovutest.. kan nog ff doortesten en dan hopen dat ie toch nog positief wordt ;) Lastig zo, als je niet weet of je hem nu wel of niet gehad hebt..
    Heeft iemand anders misschien nog een idee, dat je de ene dag een best duidelijke (maar niet positief) 2e streep kunt hebben en vervolgens een paar dagen later een positieve ovutest kunt hebben?
    Reacties zijn erg welkom ;)

Deel Deze Pagina