Thuistest/geslachtstest voor jongen of meisje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Droppie2, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie2

Droppie2 Nieuw lid

16 apr 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezien op internet: een test om zelf thuis te testen of je zwanger bent van een jongen of meisje. Al een paar jaar gebruikt in Amerika (waar ze zeggen dat de uitslag in ca 90% van de gevallen klopt) en nu ook in Nederland. Zie www.rozeofblauwemuisjes.nl
    Lijkt me wel leuk, al heb je natuurlijk altijd 50% zekerheid :)
    Iemand ervaring mee?

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Die 50% garantie heb je toch sowieso? :D
    Ben wel benieuwd of er meiden zijn die dit hebben geprobeerd en waar het bij klopte.
    Je hebt geloof ik ook ergens in Amerika deze zelfde tests.

3. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    Hoi!!

Ik heb 'm gebruikt! Ik heb de test een paar weken geleden besteld via de amerikaanse website (www.gendermaker.com).

De test voorspelt een jongetje.... ik moet nog even afwachten, heb over 2 weken de 20wekenecho en dan weten we of het klopt!

Ik begreep wel dat de testen een soort phtesten zijn..... en zo dus de zuurgraad meten....

Liefs Eef

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik lees net in een ander topic dat deze test de zuurtegraad van je urine meet en op basis daarvan zegt dat het een jongen of meisje is. Maar de zuurtegraad van je urine schijnt (ook) nogal met voeding te maken te hebben, dus deze test is ws onzin en jammer van je geld...
    Misschien beter een pretecho gaan doen ;)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ok, ja, ik zie net dat ie 30 dollar/25 euro kost, zonder nog de verzendkosten. Ik zou dus zeggen: pretecho! :D

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb gehoord dat ze betrouwbaar zijn

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ben benieuwd!

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Wij hebben gisteren voor 35 euro ook te ZIEN gekregen wat het is en dat is 100% betrouwbaar dus ging ik ook voor de echo

Deel Deze Pagina