Ik denk dat je de volgende keer beter de ovulatietesten van ClearBlue kunt kopen. Dan hoef je geen streepjes te vergelijken. Als je een lachend gezichtje ziet, is ie positief, als het een rondje is, is ie negatief. Het valt ook niet mee om de streepjes goed te lezen, vooral omdat ze allebei van dezelfde kleur moeten zijn, anders dan bij een zwangerschapstest. Lekker blijven klussen, dan zit je vast wel goed. Groetjes, Jaycey
Hoi sorry te voorbarig geweest, er staat wel degelijk een tweede streepje en duidelijker als gister ik was gewoon te snel. Komt hij er nu aan?wat denken jullie ik heb er nog 1 morgen weer testen? ik hoop dat dit betekend dat ik een gewone cyclus krijg van 30 dagen want na je ei moet je toch 2 weken later ongie worden? hoop ik dan maar even doorklussen dan maar niet dat mannetje dat erg vind hoor! jennie72
Hoi nu heel veel alst van buikpijn en in de lies komt mijn ei er aan? denken jullie? voel me ook niet lekker misselijk enzo. jennie72
Hoi ik heb mijn eisprong vandaag dat is bijna zeker, maar hoe moet ik nu rekenen? want ik ben uitgegaan van een banner van 30 dagen dat word dus later tel ik er nu 14 dagen bij op? Oke bedankt weer. jennie72