Hey meiden, Ik heb dringend jullie advies nodig! Van de week had ik een clearblue plus test gedaan met een vaag resultaat en op advies van jullie had ik Kruidvat testen gehaald. Die van 2 voor 5 euro. Maar die gaf die avond negatief aan. Nu had ik er nog 1 over van Kruidvat en heb deze net gedaan, maar tot mijn grote schrik kreeg ik gelijk dit resultaat!
Ik weet niet zo goed wat ik zie... Een roze vlek maar niet echt een streep. Heb je misschien een nieuwe foto, eentje waarop je test beter/langer is doorgelopen? edit: ik was te snel... op je laatste foto zie ik geen positieve test, maar hoop dat de andere meiden hier wel wat zien!
Ik zie geen streep. ..alleen op de eerste en laatste een niet goed doorgelopen test.De middelste is goed doorgelopen en negatief.
ik zie niet duidelijk een streep, vind hem meer vlekkerig. zou het morgen nog eens proberen met ochtend urine.
Ik zie geen streep. Zie wel bij de eerste foto wat je bedoelt denk ik maar die staat te dicht bij de controle streep.
Wat hierboven al genoemd wordt. Zie geen positieve test, helaas! Wellicht kun je morgenochtend voor de zekerheid nog een test er tegenaan gooien, met ochtendurine.
Ik zie geen streep, maar je zegt ook dat je de foto binnen 3 minuten hebt gemaakt. Mijn ervaring met kv2v5 is dat je hem met 7/8 minuten pas het beste afleest. Ze zijn vrij traag..
Heb je de test nog? Laat er dan eens 4 druppels water doorheen lopen, wordt ie een stuk duidelijker van en áls je zwanger bent en er zou een streepje staan, komt ie duidelijker naar boven