Ben nogal onzeker en hierna ga k echt genieten hoor maar hou me testjes wel even in de gaten maar vond dat ik vanochtend best een knaller had. Onderste is van afgelopen vrijdag met middagurine. Middelste zondag met ochtend urine. En bovenste vandaag met ochtend urine. Wat vinden jullie? Heb overigens op de clearblue zondag 2-3 weken erop gehad.
Geloof mij, dit zijn prachtige testen! Volgens mij van action? en die zijn zelfs minder gevoelig. Zo...stoppen met testen nu en gaan genieten Gefeliciteerd!!
Kan niet beter Niet meer testen hoor. Als ie een keer wat lichter uitvalt omdat er minder kleurstof in zit dan ben je gelijk onzeker. Lekker genieten nu! Prachtig kerstcadeau
Hoe kun je je nou zorgen maken of een test goed oploopt als ze ZO duidelijk zijn? Met deze testen is absoluut niets mis. Ziet er hartstikke goed uit voor de termijn.
Tis duidelijk meiden dankjewel. Nu ga ik echt genieten! Emily misschien als je me banner ziet en voorgeschiedenis leest weet je waarom ik zo onzeker ben en waarom ik extra zekerheid en advies vraagt??! Begin er nu wel in te geloven dat het goed zit. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Prachtige testen!! Gefeliciteerd ♡ Hopelijk kun je nu lekker genieten. Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd. Het begint nu pas echt te komen. Mooie feestdagen!